איך לבנות תפריט לסעודות חג השבועות?

$(function(){setImageBanner('68c95d1c-fce2-4f94-97ff-3c3225b49dee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37829,'Image','');})

חמישה טיפים שיעזרו לכם להחליט איזה אוכל חלבי לשבועות לכלול בתפריט החג שלכם.

איך לבנות תפריט

איך יודעים שחג שבועות מתקרב? העיתונים מגיעים עם מוסף מתכונים חגיגי ובכל מקום ברשת אפשר להיתקל ברעיונות לאוכל חלבי לשבועות ובמנות מקוריות ומיוחדות, הבנויות על טהרת מוצרי החלב. קל להיסחף אחרי הרעיונות השונים, אך לא בטוח שחג זאת ההזדמנות הנכונה לעשות זאת, במיוחד אם אתם מתכננים לארח. לכן קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבנות תפריט לסעודות החג.

חמישה טיפים להכנת אוכל חלבי לשבועות

  • כשמרכיבים תפריט לחג שבועות, אין חובה שכל המנות יהיו חמות או כבדות ובהחלט אין צורך להקרים כל דבר עם שמנת וגבינה צהובה. יש לא מעט מנות חלביות בריאות ומאוזנות מבחינה תזונתית, וכדאי לכלול לפחות שני סוגי סלטים ומנה אחת המבוססת על קטניות או דגים.
  • בסעודות חג בדרך כלל מקפידים על סדר ארוחה הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. אפשר לעשות אותו הדבר בשבועות ואפשר להתפרע וללכת על כיוון אחר לגמרי, כמו הגשה של כל המנות בבת אחת בצורת מזנון. במקרה כזה בחירת המנות צריכה להיות קלילה ומגוונת, וכדאי לבדוק האם בני המשפחה והאורחים פתוחים לרעיון.
  • לא כולם אוהבים מוצרי חלב או מנות מיוחדות, ולכן כדאי לכלול בתפריט הסעודה מנה אחת לפחות שאינה חלבית. האפשרויות הן רבות ותוכלו לבחור בדג, בסלט, בפסטה ברוטב עגבניות או כל רעיון אחר העולה על דעתכם.
  • מחפשים רעיון לקינוח? אל תוותרו על עוגת גבינה. עוגת גבינה היא אחד מסמלי החג והיא מוסיפה לו חגיגיות ושמחה. יש מתכונים רבים לעוגות גבינה ותוכלו לבחור האם להכין עוגה חמה, עוגה קרה, קינוחי כוסות על בסיס גבינה ושילובים מעניינים כמו גבינה ושוקולד.

 הטיפ החמישי הוא המעניין מכולם. אם אתם מחפשים השראה למנות מיוחדות או לצורת הגשה ועיצוב, אפשר להיכנס לאחד מאתרי חברות קייטרינג חלבי  המתמחות באוכל חלבי לשבועות ולקבל משם רעיונות.

המאמר בחסות שפית פזית ספיר מגשי אירוח

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה