בשורה משמחת: שיפור בשירותי הדואר ביישוב

$(function(){setImageBanner('e3a377fc-9bb1-4d06-b3cb-0ccc371c6238','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך הפגישה הוצגו בפני השר מספר צרכים בתחום התקשורת הדרושים לגן יבנה. בין היתר, דובר בפגישה אודות הצורך בהרחבת היקף שרותי הדואר ביישוב למען התושבים, הועלתה האפשרות להקמתה של תחנת רדיו חינוכי ביישוב והוחלט לבחון אפשרות להכניס את גן יבנה לפיילוט של פרויקט ערים חכמות בישראל

ביקור שר התקשורת

ביום שלישי (10.4) התקיימה פגישת עבודה בלשכת ראש המועצה עם שר התקשורת, איוב קרא, ואנשי משרדו.

הפגישה החלה במפגש אישי בין ראש המועצה והשר ולאחר מכן התקיים דיון עבודה משותף בהשתתפות סגן ראש המועצה, עו"ד סביון יניב, סגן ראש המועצה, ירון ניסים, סגנית ראש המועצה, ירדנה אוקמן, מנכ"ל המועצה, אילן סויסה ובכירים במשרד התקשורת ובהנהלת דואר ישראל. הדיון נפתח בהצגתה של גן יבנה והתפתחותה במהלך השנים, לאחר מכן הוצגו בפני השר מספר צרכים בתחום התקשורת הדרושים לגן יבנה ובין היתר, הצורך בהרחבת היקף שרותי הדואר ביישוב למען התושבים.

בתום הדיון התקיים סיור ביישוב ובמהלכו השר ביקר בסניף הדואר היישובי. בסיום הביקור הוחלט להדק את שיתוף הפעולה בין המועצה לבין משרד התקשורת והשר הודיע כי הוא ואנשי משרדו יבחנו את נושא הרחבת היקף שרותי הדואר ביישוב לרווחת התושבים, את האפשרות להקמתה של תחנת רדיו חינוכי והכנסתה של גן יבנה לפיילוט של פרויקט ערים חכמות בישראל.

ביקור שר התקשורת בגן יבנה

שר התקשורת, איוב קרא: "אני שמח להיות אתכם כאן בפעם השנייה ברציפות באותו שבוע. אני חייב לציין שיש כאן התפתחות אדירה ביישוב בכל המובנים, אני זוכר את גן יבנה כשהייתי קצין צעיר בצבא ואני מזהה את הפוטנציאל של היישוב הזה. אנחנו מגיעים להקשיב, לשמוע ולסייע ככל שנוכל. אנו נתאם פגישה נוספת בין אנשי המועצה לבין הדרג המקצועי במשרד התקשורת במטרה לקדם את הנושאים שעל הפרק".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה