בזמן שישנתם: האקר הפרו פלסטיני פרץ לאתרים ישראלים

$(function(){setImageBanner('9ba2c3c3-70ed-4c63-b15f-96a58219fa58','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשעות הלילה ביום שלישי (אתמול) הצליח האקר פרו פלסטיני לפרוץ מספר אתרים ישראלים כשהוא משאיר בכל אתר תמונה מהצעדה בעזה וכיתוב: ״ירושלים היא בירת פלסטין״. אחד מהאתרים היה האתר של גן יבנה

צילום מסך | התמונה שהופיעה אתמול באתר הרשות המקומית גן יבנה

אתרים ישראלים הותקפו אתמול בלילה (שלישי) על ידי האקר פרו פלסטיני. כאשר נכנסו לאתרים השונים התפלאו לגלות במקומם תמונה מהצעדה בעזה עליה נכתב ״ירושלים בירת פלסטין" וברקע נשמע קובץ שמע "אללה אכבר".

בין האתרים שנפגעו: אתרי הרשויות המקומיות של אילת, עכו, כפר סבא, גן יבנה, נשר, אור יהודה וגבעת שמואל, אתר האופרה הישראלית, אתר המכללה האקדמית צפת, אתר הרשות להסמכת מעבדות, אתרי בתי החולים פוריה והלל יפה ואתר הסתדרות המורים. חלק מהאתרים שנפרצו שבו לפעילות רגילה וחלקם מושבת.

מומחי סייבר מעריכים כי ככל הנראה על מבצע Op Israel השנתי - יום בשנה שבו קוראים לביצוע מתקפת סייבר ממוקדת על אתרים ישראלים. בדרך כלל מדובר על 7 בחודש אולם ייתכן שהקדימו.

צילום: דרום אדום | הטוויטר של האקר הפרו פלסטיני

בחשבון הטוויטר של ההאקר, המכנה עצמו Th3Falcon, הוא כתב "מסר לכמה ציונים: אתם לא יכולים לעצור אותי על ידי דיווח על החשבון שלי, גם אם הטוויטר שלי ייחסם זה לא יעצור אותי. עמדו בעבור מה שאתם מאמינים בו, גם אם זה אומר שתעמדו לבד".

עוד עולה מעמוד הטוויטר של ההאקר, המעיד כי בעבר היה חלק מקבוצת אנונגוסט שבעבר איימה על, כי בחודש פברואר השחית 38 אתרים ישראלים. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה