החג הזה אף אחד אל ישאר אדיש

$(function(){setImageBanner('98cfe8d2-9cff-4049-bbe8-6b35194fe541','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חג הפסח מתקרב ויחד אתו מגיעים הניקיונות, בעירת חמץ, הדאגות, הקניות ובקיצור הרבה מאוד עבודה. מה שאנחנו לרוב שוכחים הוא לדאוג למישהו אחר חוץ מאתנו בחג הזה (לא תמיד ממקום רע), בשביל זה כנראה כל שנה אנחנו רואים ושומעים על עמותות וארגונים גדולים המבצעים את העבודה הקשה בשבילנו. השנה גילינו על מבצע איסוף חדש, כזה שלא מובילה חברה גדולה לצורכי יחסי ציבור, אלא רק למען מטרה אחת- נתינה מהלב. שיתוף פעולה יוצא מן הכלל נוצר בגן יבנה ואחרי הרבה מאוד הכנות השבוע הוא יצא לפעול והביא לחלוקה של 50 ארגזי מזון לאלו שבאמת זקוקים לכך בחג הזה

כמו בכל שנה חג הפסח מתקרב ואלפי ישראלים פותחים את ליבם למען הזולת. אנחנו כבר רגילים לראות בטלוויזיה קמפיינים ענקיים לאיסוף מצרכי מזון לחג כשהסלב התורן מגיע לכבד את האירוע בנכחותו, כולנו יכולים להגיד כבר  בפה מלא כי זאת השגרה שלנו לקראת הפסח. אנחנו שלוחים מסרון עם תרומה של 10 שקלים וממשיכים בחיינו, מקסימום משאירים שקית אורז ביציאה מהסופר מתחת לשלט ״החג הזה אף ילד לא יישאר רעב״, אבל מה שקרה השבוע בגן יבנה הצליח לרגש אפילו אותנו.

שיתוף פעולה יוצא מין הכלל בין קהילת המנכ״ליות של גן יבנה ואייל רביד מנכ״ל ׳ויקטורי׳ הצליח לעורר קהילה שלמה למקום אחד בשעה אחת ולמען האחר. כחלק מפעילות המנכ״ליות למען החברה ביישוב פנה צוות ההנהגה ביניהן עומר דוד, ענת הללי ואירית טרוסמן בשם כל הקבוצה למנכ״ל ׳ויקטורי׳, אייל רביד, לחבור אליהם על מנת להרים פרויקט ענק לחלוקת תרומות לרגל חג הפסח. מנהלות הקבוצה מספרות שבלי יותר מידי שכנועים רביד נרתם לפרויקט, עם תמיכתו ביום רביעי השבוע התאספו כל המנכ״ליות יחד עם בעליהן ועוד מספר מכרים לאיסוף, אריזה ופיזור המזון.

מנכ״ליות גן יבנה | לא מפסיקות להפתיע

בעלי המנכ״ליות יחד עם חבריהם העמיסו כ-50 ארזים מלאים במצרכי מזון יחד עם תלושי חג על המכוניות שלהם ויצאו למסע חלוקה עד השעות הקטנות של הלילה. בשיתוף פעולה מרגש עם הרב שניאור קורט שליח חב״ד והרב שרביט אשר הגיעו לברך את הפרויקט ואף להביא כתובות למען החלוקה לנחוצים לכך

בנוסף למצרכי המזון חולקו גם תלושי חג

מהשיחה שלנו עם צוות ההיגוי הן סיפרו לנו על שיתוף פעולה מדהים בין נשות הקהילה ובעליהן בפרויקט הזה. ״כל אחת ואחד נרתמו לקראת היום הזה, היו הרבה הכנות לפני וכל אחת נתנה מעצמה את המקסימום. חשוב לנו גם לציין כי בלי עזרתם של הבעלים שנתנו יד בחלוקת הארזים עד השעות הקטנות של הלילה שום דבר לא היה יכול לקרות, יחד עם זאת רצינו להגיד תודה גדולה ליעל וסיוון שלקחו על עצמן את כל ריכוז הפרויקט״. כמו כן הן מבקשות להגיד תודה  גם למנכ״ליות הארציות שמקדמות פרוייקטים דומים בכל רחבי הארץ, ״"אנחנו מבקשות להודות ליוזמת המנכליות הארצי שירה גבריאל שתמיד נרתמת לעזרה לפרגון לעשייה ולחיבורים".

עובדים עד השעות הקטנות של הלילה

זהו לא עוד פרויקט שיווקי של חברה כזאת או אחרת, אין כאן שחקנים, דוגמנים, זמרים ואושיות רשת למיניהם לחיזוק הפרויקט. ראינו כאן אנשים אמתיים שאכפת להם, אלו השכנים והחברים של כל אחד ואחת כאן בגן יבנה. זהו הקסם הגדול, הרצון לתרום לאחר מהכיס שלך והכי חשוב מהזמן שלך. אז מי אמר שגן יבנה הוא יישוב רדום? חג פסח שמח!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה