נבחרת ה"דיבייט" של 'אורט' ע"ש רבין העפילה לתחרות המחוזית

$(function(){setImageBanner('3b10d58a-0d39-4852-a918-961fbb8024e8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הנבחרת ניצחה את שלושת הסיבובים במסגרת התחרות וגברה על נבחרות קשות מאזור השפלה. בנוסף, קפטן הנבחרת, אושר זיו, נבחר לנואם המצטיין

תחרות דיבייט

נבחרת ה"דיבייט" של בית הספר 'אורט' ע"ש רבין הגיעה להישג גדול כאשר העפילה לתחרות המחוזית באליפות הארץ לחטיבות הביניים. בנוסף, נבחרת בית הספר הייתה היחידה מכל בתי הספר שהשתתפו בתחרות שניצחה בכל שלושת הסיבובים וזאת למרות שהתחרתה בנבחרות קשות שכללו את 'אורט' רחובות, גבעת ברנר ו-'אורט' מדעים רחובות. להישג הנפלא הצטרף הישג אישי משמעותי לא פחות כאשר קפטן הנבחרת, אושר זיו, זכה בתואר הנואם המצטיין. מדובר בחדשות מעולות עבור הנבחרת שתתחרה בהמשך בתחרות המחוזית.

׳אורט׳ רבין העפילו לתחרות המחוזית

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "נבחרת הדיבייט בהובלת המורה בוריס ספוזינקוב מחוללת  נפלאות ומדגימה כי למידה  משמעותית וחוויתית היא בעלת השפעה על התלמידים והצוות. אנו שוקדים בבית הספר לאפשר לתלמידנו לטפח את החוזקות שלהם ואת היצירתיות שלהם,דרך הפדגוגיה .הדיבייט מאפשר לתלמידים לשפר את יכולת הרטוריקה  ואת מיומנויות הקשב והפרזנטציה ,כל תלמיד מוכיח את יכולת המנהיגות האישית שבו . אני מאחלת לנבחרת הצלחה והישגים נכבדים נוספים."                                                                                                                                   

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה