יום קמפוס ייחודי באורט 'רבין': לציון מחצית השנה

$(function(){setImageBanner('42dd95b0-a893-45d2-9943-5e81e2aac5ba','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בחטיבה העליונה בבית הספר אורט 'רבין' בגן יבנה החליטו לציין את סיום מחצית השנה בצורה קצת אחרת. כך, לרגל ציון סיומה של מחצית שנת הלימודים קיימו בבית הספר יום קמפוס מיוחד שכלל פעילות רב דורית ומעגלי שיח משותפים בנושא – "יציאה מאזור הנוחות, מאדישות למעורבות"

יום קמפוס

הפעילות התקיימה בהשתתפותם של עשרים ושישה הורים, שהתגייסו להנחות את מעגלי השיח בהם נטלו חלק תלמידים משלושת השכבות ומורים מבית הספר. מי שהיו אמונות על התכנון והביצוע של יום הקמפוס הן מנהלת החטיבה העליונה בבית הספר, בל חסידים, יחד עם יו"רית  הנהגת  ההורים, שרון סויסה וחברת הנהגת ההורים הבית ספרית, רז אסולין. היוזמה נולדה מתוך רצון להקדיש יום מיוחד לעיסוק בנושאים חברתיים, שמעסיקים את החברה הישראלית בשנת השבעים להיווסדה של המדינה, ומתוך רצון לעודד את התלמידים לקחת חלק במעורבות חברתית ואזרחות פעילה.

מנהלת חטיבת הביניים בבית הספר, בל חסידים, הודתה לשותפתה לדרך, יו"רית הנהגת ההורים, שרון סויסה, ואמרה כי: "בזכותך בזכות הנחישות והמודעות החברתית שלך  קרם היום עור וגידים. פעילות משותפת שכזו שבה לוקחים חלק הורים ומורים גם יחד מבטאת את הקשר ההדוק שבין הקהילה לבי"ס ואין ספק שפעילות מסוג זה רק מקדמת שיח בונה ואוירה נעימה בין תלמידים ,הורים והמורים".

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "היוזמה הברוכה והמשותפת של מנהלת החטיבה העליונה בשיתוף  הנהגת ההורים, להפיק  יום כזה אינו דבר של מה בכך, הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היה לנו חשוב לעבוד עם התלמידים בקבוצות רב גילית ,כדי ליצור הפרייה הדדית ולהעמיק את הקשר וההיכרות בין תלמידי השכבות. התלמידים דווחו שהדיונים היו מרתקים ופוריים. תודה רבה למתנדבים ולנציגי הנהגת  ההורים על שיתוף פעולה מבורך למען הצמחת ילדנו לפסגות".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה