מה הביאה איתה הסופה לגן יבנה?

$(function(){setImageBanner('a270a6c9-9e06-4381-960b-f1e470365012','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מזג האוויר החורפי שהגיע אלינו מאתמול בערב (חמישי) הביא רוחות וגשמים חזקים. לאחר שתושבי גן יבנה קמו ליום חדש, גילו מספר נזקים שהביאה איתה הסופה, חלקם קלים וחלקם חמורים יותר

הרוחות החזקות שהביאה הסופה  מאז הלילה גורמות לנזקים כגון: עצים נשברו ונעקרו ממקומם ואף פגיעה בתשתיות כמו גדרות, סככות עמדו בעומס, וקרסו. חברת החשמל מודיעה על מספר נפילות חשמל שהיו במהלך הלילה באזור גן יבנה והסביבה, בעקבות חוטים שנקרעו או חפצים אשר שעפו באוויר ופגעו בקווי מתח.

צילום: אור בנור

למערכת גן יבנה נט נמסר שבבית הספר היסודי ״סיני״, ברחוב השופטים בגן יבנה, נפלה סככה בעקבות הסופות החזקות שהיו בין חמישי לשישי בלילה. המזל הגדול הוא, הסככה קרסה בזמן שאיש לא היה במקום ואין נפגעים, דווקא בגלל מיקום הסככה (בית ספר יסודי) יש צורך לוודא תחזוקה שותפת למען ביטחון הילדים. לצערנו זה לא המקרה היחידי של הנזקים שהביאה איתה הסופה, ידוע על מספר רב של תשתיות שנפגעו בבתי ספר וחלקים נוספים ביישוב. 

צילום: google street view (מבט על הסככה לפני הקריסה)

משיחה שביצענו עם המוקד של גן יבנה, נמסר לנו ע״י המוקדנית כי המקרה הזה ידוע להם כמו שאר המקרים והמוקד והם בטיפול.

תחזית מזג האוויר לסופש:

יום שישי: בבוקר גשום וסוער בכל חלקי הארץ. גשם שמלווה בסופות רעמים. במרכז הנגב יירד גשם מקומי.הרוחות ימשיכו להיות ערות עם משבים של עד 90 קמ"ש. גובה הגלים יעלה משמעותית ויגיע עד 6 מטר. קיים חשש מהצפות ושטפונות בנחלי המזרח והנגב. שלג צפוי לרדת בפסגות הרי הצפון והמרכז מעל לגובה 1000 מטר עם אפשרות להערמות של מספר ס"מ. משעות הצהרים יחלשו הגשמים והרוחות  ובלילה יפסקו לחלוטין.

שבת: המערכת מאחורינו. מזג אוויר מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות.  

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה