מעורר גאווה: בני נוער מתנדבים בקהילה

$(function(){setImageBanner('d5441ac0-8a3c-4de3-8279-a261e7690db4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בני נוער מגן יבנה במסגרת תנועת ״הנוער בית״ר״ בחרו להתנדב קצת אחרת

קבוצת בני נוער מגן יבנה, רצו למצוא דרך לעזור לאוכלוסיות המוחלשות בחברה. לאחר חיפושים ארוכים, הם פנו ביוזמתם האישית לעיריית ראשון לציון במטרה אחת בלבד, להחזיר בחזרה לקהילה. הם מספרים לנו: ״שמענו שיש ארגון שמרכז את כל הקשישים העריריים בראשון לציון, ומיד הבנו שזאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת בשבילנו״.

צילום: עדי בנימין

עיריית ראשל״צ מיד נענתה לבקשתם והפנתה אותם לאדם קשיש הזקוק לעזרה, מבלי להתבלבל עדי בנימין, דניאל שלם, עומרי תירוש ועידו חכמון קפצו על ההזדמנות והגיעו לעזור. הם משתפים אותנו שבמסגרת ״נוער בית״ר״ הם נוהגים פעמים רבות להתנדב בקהילה, עדי מוסיפה: ״מדי כל יום רביעי אנחנו הולכים להתנדב במקום אחר, אנחנו מנסים כל הזמן להגיע לאנשים שנחשבים בפני החברה לרוב ״שקופים״. לאחר שקיבלו על עצמם את המשימה הגיעו לביתו של הקשיש, אשר חי לבדו, וגילו שהדירה נמצאת במצב רע. הם מתארים לנו: ״כשנכנסו היינו בשוק, לא יכולנו לתאר שהדירה תיראה ככה. היינו שם כמה שעות טובות ולא חסכנו על שום פרט, והרגשנו שיצאנו משם עם תחושה טובה, שעשינו משהו באמת מועיל בשביל מישהו״.

צילום: עדי בנימין

בעזרת התרומה של ״מוטי פרץ חומרי בניין״ הם יצאו למשימה. לאחר כמה שעות של עבודה קשה הביאו את הדירה למצב הראוי למחייה, אך הם מספרים לנו שלמרות הכול העבודה עוד לא הסתיימה. עכשיו הם פונים לעזרת הציבור ומבקשים מכל מי שיכול לבוא ולתרום, הם מסבירים לנו: ״למרות שסידרנו וניקינו שמנו לב שיש צורך במיטה חדשה (עדיפות למיטת יחיד מפאת מגבלות הדירה) כמו כן יתקבלו בברכה: סדינים, כריות, הליכון, כורסה, שמיכות ומגבות. כל תרומה תתקבל בברכה.

צילום: עדי בנימין

לצערנו במדינת ישראל אלפי קשישים נאלצים לחיות בתנאים מחפירים. במידה ואלו מכם  שיכול ורוצה לתרום למען אותו קשיש יכול ליצור קשר עם דניאל איש קשר, במספר הטלפון: 0508570015.

צילום: עדי בנימין

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה