גן יבנה מתחדשת: הבנייה החלה

$(function(){setImageBanner('2d0b55f5-bde1-42f9-a8b5-492c4a702dfd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אחרי המתנה ארוכה, בגן יבנה הולך להיבנות בית כנסת חדש. בית הכנסת בשכונת מכבים עתיד לעבור למשכנו החדש לאחר המתנה של 20 שנה, עד היום המבנה היה זמני ואינו ראוי לשמש בית כנסת. היום מספרים לנו כי אחרי הרבה מאוד דיונים ואישורים במועצת גן יבנה- הבניה התחילה.

 צילום: הרב שניאור

בית הכנסת הישן בשכונת מכבים עתיד להעתיק את מיקומו למבנה חדש ומכובד. עשרים שנים ארוכות התקיים בית הכנסת השכונתי בקרוואן, שהעניק לתושבי השכונה מענה רוחני והקהילתי כאחד. לפני מספר שבועות התקבלו האישורים הנדרשים לתחילת תהליך הבנייה, הרב שניאור בעצמו הניח את האבן שהרבי מליובאוויטש הניח בעצמו בפרויקט אחר.

הרב שניאור קורנט, שליח הרבי מחב״ד גן יבנה, פועל כבר שנים רבות למען תושבי היישוב. לאחר שנים רבות של עשייה הרב מייצג את הדמות הרוחנית של בית הכנסת, בקרב קהילת התושבים. במסגרת עבודתו בבית הכנסת שעתיד להתרחב ממשיך הרב לברך לבריאות ולזיווג, הכנת הנערים לעלייה לתורה, אזכרות וכמובן בריתות וחתונות.

צילום: הרב שניאור

בשיחה אתנו מספר לנו הרב: ״אנחנו מאוד מתרגשים ושמחים על התחלת הבנייה, שנים רבות חיכינו לאפשרות הזאת, עכשיו נוכל להעניק לתושבי השכונה והיישוב כולו בית כנסת מכובד!״. היום ממוקם בית הכנסת בתוך אחד המקלטים ביישוב ומחכה ליום בו תושלם הבנייה והיה אפשר להעביר אליו את ספרי הקודש, המיקום החדש שנבחר לבית הכנסת  הוא רחוב תבור.

הרב שניאור משבח לטובה את המאמצים הרבים אותם עשו חברי וועדת בית הכנסת, בניהם הרב עצמו, רחמים נעים ושמעון וענונו. הרב מוסיף: ״אנחנו חייבים להגיד תודה גדולה לשמעון וענונו שקידם את הנושא בכל המישורים, אני לא יודע כיצד הפרויקט הזה היה יוצא לפועל בלעדיו״. מסופר לנו כי שמעון וענונו התמסר כל כולו לתהליך העבודה ולמרות הקושי הרב לא התייאש והצליח לבסוף לקבל את כל האישורים הנדרשים.

צילום: הרב שניאור

הבנייה רק החלה לכן נאלץ להמתין עוד זמן עד להשלמת הבנייה, בניתים מספר לנו הרב שניאור כי עדין חסרים לבית הכנסת כל הסכומים הנדרשים והם ממשיכים בחיפוש אחר אלו שמעוניינים לתרום ולהירתם. כמו כן במידה ותושבי גן יבנה מעוניינים לעזור הרב שניאור ישמח לתת עוד מידע בנושא, לבסוף הוא מדגיש: ״ כשקיבלנו את הידיעה שמתחילים בבניית בית הכנסת החדש זה היה יום חג בשבילנו, לצערי בגלל מצבו של המבנה כיום אנשים רבים נאלצים לפנות לבתי כנסת מרוחקים יותר למען קבלת שירותים שונים כמו כיום בריתות. לכן זהו צעד מאוד חשוב לתושבי השכונה והיישוב בכלל״.

צילום: הרב שניאור 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה