חשיפה: המשטרה פשטה על מעבדת סמים ביישוב

$(function(){setImageBanner('32023a10-e0be-48bf-8b5f-00a90b6ab029','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

צעיר בן 25, נעצר בסוף שבוע האחרון (יום ו׳) לאחר שנמצא כי מגדל שתילי מריחואנה, במעבדת הסמים בביתו שבגן יבנה. לאחר שהמשטרה סרקה את ביתו נמצאה מעבדה לגידול סמים וכ-50 שתילים אותם ניסה החשוד להסתיר

צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע האחרון עצרו שוטרי משטרת ישראל חשוד, בן 25, לאחר שהתקבל דיווח על כך שהסב את יחידת הדיור אותה שוכר בגן, יבנה למעבדת גידול סמים. החשוד נתפס לאחר שבעלת הדירה הבחינה, כי חשבון החשמל הרקיע שחקים, אחרי שבדקה את המקרה החליטה להזעיק את המשטרה. במקום האירוע השוטרים מצאו את החשוד בניסיון להעלים ראיות וטען: "אני מגדל עגבניות". מעצרו הוארך במספר ימים.

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי גן יבנה נקראו ביום שישי האחרון אל יחידת דיור באחד מרחובות הישוב, לאחר שבעלת הדירה דיווחה כי חשבון החשמל ביחידת הדיור אותה משכירה, לתושב אשדוד, המריא שחקים והגיעה לסכום של אלפי ש"ח. כשהגיעה אל יחידת הדיור, סירב השוכר לאפשר לה להיכנס לדירה ולאחר שהתריעה בפניו כי מתקשרת למוקד 100, יצא החשוד כשבידו עציצים בהם שתילי מריחואנה, על פי החשד, והעלימם. 

צילום: דוברות המשטרה

כאשר הגיעו השוטרים למקום ונכנסו אל הדירה הבחינו כי נותרה במקום מעבדת גידול סמים שכללה מערכת תאורה, אדניות רבות, מערכת צינורות אוורור ועוד. כמו כן, ברכבו של החשוד אותרו שני מכלים שהכילו חומרי דישון המיועדים על פי החשד לגידול הסם. סריקה שנערכה במקביל על ידי כוחות המשטרה בסמוך למקום מגוריו, הביאה לבסוף למציאתם של כ-50 שתילים המונחים מאחורי תחנת האוטובוס ברחוב הסמוך. כנשאל החשוד לפשר המעבדה השיב להם כי הוא מגדל בסך הכול עגבניות. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלא.

מעצרו הוארך לבקשת המשטרה בסוף השבוע במספר ימים, עד יום ג' הקרוב, לטובת המשך החקירה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה