ביחד לא מפחדים מדרך ארוכה

$(function(){setImageBanner('9f407b28-8579-4114-9670-ad23f3c50644','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

״סך הכול בן אדם, שהחליט לקחת את עצמו לידיים״. בשיחה אתנו, מריו בן ה-57, מצטנע ומספר על השינוי שבחר לעבור יחד עם אשתו דינה. אחרי עבודה קשה ודביקות במטרה הם מתחילים לראות תוצאות, ובמקביל בני הזוג ממשיכים לתרום עוגות בתל השומר ואפילו מציבים לעצמם יעדים חדשים

מריו ודינה בלומנקרנץ

מריו ודינה תושבי גן יבנה, לפני חצי שנה החליטו שהגיע הזמן לשינוי. בעקבות בדיקות הדם האחרונות שקיבלו בני הזוג הבינו שצריך לחשב מסלול מחדש. מריו נזכר: ״פחות התעסקתי במשקל שלי אבל מה שהביא אותי לשינוי היה המצב הבריאותי. כל תקופה אני ואשתי עושים בדיקות דם, בבדיקות האחרונות התוצאות הראו שרמת הכולסטרול בדם שלי גבוה מאוד, שם זה תקף אותי״. יחד הם החליטו לצאת לדרך חדשה ולשלב פעילות ספורטיבית עם תזונה בריאה באורח חייהם.

איך התחלתם?

״אחרי שקיבלנו את התוצאות החלטנו לפנות לאיש מקצוע״, מריו מספר שלאחר כמה פגישות קיבלו בני הזוג תפריט תזונה בשילוב פעילות ספורטיבית, המותאמת לכל אחד אישית. הקושי הראשוני בהתחלה נבע מהרגלי התזונה החדשים של הזוג. ״ לפני שהתחלנו הייתי רגיל לאכול משהו קטן עם הקפה של הבוקר, עד ארוחת הערב שבאה היינו אוכלים ארוחה מלאה ביחד. אבל היום הכול שונה, הרגלנו את עצמנו לאכול שלוש ארוחות מסודרות ביום ובכל שאלה אנחנו פונים למאמן האישי.״

מריו

מה שיגרת האימונים שלכם בבית או בחוץ?

״אנחנו מנסים את השניים ביחד. במהלך השבוע אני הולך פעמיים לחד״כ ועושה 200 דקות אירובי בשבוע״. בנוסף לכל זה מספר שמתמיד לצאת לריצת ערב מסביב לגן יבנה, יחד עם זה יצר בביתו חד״כ פרטי כדי להמשיך להתמיד באימונים גם בימים קרים כמו עכשיו.

בזכות ההתמדה של השניים היום הם רואים כבר תוצאות. מריו מספר כי ירד עד עכשיו 18 קילוגרמים מאז שהתחיל להתאמן. הוא מסביר לנו בשיחה כי: ״אנחנו לא מרעיבים את עצמנו אלא פשוט אוכלים נכון, המנות מרובות אך הרבה יותר קטנות״. אבל פעם בשבוע מרשים לעצמם בני הזוג לפנק את עצמם, מריו מספר ש: ״כל יום שישי אנחנו עושים לעצמנו צ׳יט מייל, שבאה אנחנו מרשים לעצמנו להשתולל (צוחק)״.

דינה

יעדים ומטרות לעתיד

מריו לא נח לרגע וכבר עכשיו מציב לעצמו יעדים חדשים, וכבר היום הוא מתכונן לקחת חלק בחצי המרתון- תל אביב הבא.

למה בעצם?

״שרק התחלנו לא הייתי מסוגל לרוץ קילומטר אחד, לא האמנתי שאני מסוגל בכלל״. עם הזמן הקילומטר הפך לשני קילומטרים, היום הוא כבר עושה ריצות למרחקים של 10 ו-15 קילומטרים. ״כל שבוע אני עושה שתי ריצות של 10 קילומטרים וריצה של 15-20 קילומטרים בשבת.

בנוסף לשינוי הגדול שעברו בני הזוג ביחד הם מוצאים גם זמן לתרום לקהילה. מריו ודינה כבר תקופה ארוכה תורמים ומתרימים עוגות, שהם ותושבי גן יבנה אופים למען המטופלים, במחלקה האונקולוגית בבית החולים תל השומר. מריו מספר כי: ״את כול העוגות שדינה אופה אנחנו אפילו לא טועמים, צריך שהיה הרבה כוח רצון ברגעים האלה (צוחק)״.

**לתרומות של פירות, עוגות, עוגיות וכסף (עבור מצרכים לאפייה והגשה) ניתן לפנות אל- 0526180269 מריו, 0522497688 דינה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה