קריאות בגן יבנה לבטל את תאגידי המים

$(function(){setImageBanner('12017e49-c7b9-476e-b882-2837cb3dcd17','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחרונה אנו נחשפים למקרים רבים המתוארים ברשתות החברתיות בנוגע להתנהלות לקויה, על פי תושבים בגן יבנה, של תאגיד המים "מי יבנה" (כתבה נרחבת בנושא תעלה בימים הקרובים). כעת, נשמעים קולות דומים גם מהמועצה המקומית, הדורשים לסגור את תאגיד המים ולהחזיר את האחריות של תחומי המים והביוב לרשויות המקומיות

צילום: Pixabay

מחר (שני 27.11.17) צפויה הוועדה המשותפת לוועדות הפנים והכלכלה בכנסת, לדון בתיקונים לחוק תאגידי המים והביוב בישראל. ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון, חבר הנהלת מרכז השלטון המקומי, העביר ביום חמישי האחרון מכתב ליו"ר הוועדה המשותפת, ח"כ דוד ביטן וליו"ר ועדת הפנים דוד אמסלם, בו הוא מביע את עמדת מועצת גן יבנה ותושביה בנוגע לתאגיד המים.

בתמיכה לעמדת מרכז השלטון המקומי, קורא ראש המועצה לפעול בכל דרך לסגירת תאגידי המים והביוב בישראל: "כמי שעומד בראש רשות שנכפה עליו בחוק להתאגד, אני יכול להעיד כי לא רק שהמהלך לא הועיל עם התושבים ועמנו כרשות המקומית, ההפך הוא הנכון". הוא מוסיף: "השירות לתושב נפגע, ההתנהלות הכלכלית יצרה הוצאות כבדות ומנגנונים בלתי-סבירים של כוח אדם. התייעלות בתחום ניהול משק המים המקומי לא הושגה, וכספים שאמורים היו להיות מתועלים לשדרוג מערכות ותחזוקה שוטפת לא הובילו לתוצאות מבוקשות".

הוא סיכם את הפנייה בבקשה לקבל החלטה לסגור את תאגידי המים ולהחזירם את האחריות לתחומי המים והביוב לידי הרשויות המקומיות שיפעלו כמשקים סגורים למען התושבים, כפי שהיה בעבר. הוא סיכם בדבריו: "אני מברך על עמדת השלטון המקומי והמאמצים הרבים שנוקט יו"ר המש"מ וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס במלחמה על ביטול תאגידי המים בישראל. אנו הולכים וצוברים עוד ועוד תימוכין לחסרונות המהלך בלשון המעטה, שרק הולך ומרע עם הרשויות המקומיות בכלל ועם תושביהן בפרט".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה