אדריאנה קדלקו- מלכת השיווק

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3c59e890-e9f5-44bc-b11f-2356ef7b29ab','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3c59e890-e9f5-44bc-b11f-2356ef7b29ab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

היא קמה בכל בוקר עם חיוך ליום חדש ומרגש, פוגשת אנשים מדהימים, אמיצים ומיוחדים שרוצים להשפיע, ועוזרת להם להגשים את היעוד שלהם, כי כל אחד יכול. גלו את הסודות של מלכת השיווק מגן יבנה

 


אדריאנה קדלקו, בת 43, תושבת גן יבנה מזה 17 שנים, מגדלת שני ילדים מקסימים (10, 16), כלב מסוג ג'ק ראסל ו-6 חתולות. אדריאנה עוסקת ביעוץ שיווקי לעסקים שיהיו גדולים. במסגרת עבודתה, עוזרת קדלקו לבעלי עסקים לשווק את העסק שלהם בצורה מדוייקת, נכונה ויצירתית, כשהמטרה היא הגדלת רווחים.

מלכת השיווק עוסקת בתחום הפרסום מעל 20 שנים. בעוונותיה ניהלה משרדי פרסום בתל אביב והייתה בעלת משרד פרסום עצמאי במשך 15 שנים. בין לקוחותיה נמנים- רמי לוי, כללית, כלל, קק"ל, תיאטרון חיפה ותיאטרון אורנה פורת, דש איפקס, באדג'ט ועוד רבים אחרים.

מנין הרעיון לעסוק ביעוץ שיווקי לעסקים קטנים?
"בעבר עבדתי רק עם ארגונים וחברות, אך בתור תושבת גן יבנה ראיתי המון עסקים (של חברים) נפתחים ונסגרים וכאשר שאלתי למה לא באו ליהעזר בי, אמרו: "זה לא בתקציבים שלנו".
נפלה בי התובנה שבמקום לעשות את העבודה עבור אחרים (בתקציבי ענק), אני יכולה ללמד אותם כיצד לעשות זאת לבד. לעשות יחד איתם תכנית עבודה וכך לסייע להם לא רק לשרוד אלה גם ממש להצליח", מספרת.

לשם כך, רכשה אדריאנה ידע נוסף בתחום: קופירייטרינג, שיווק במדיות חברתיות, וידאו, NLP ועוד. כל זאת במטרה להנגיש את הידע לבעלי העסקים ולעזור להם לעשות את הצעד הבא שלהם.

כמה תורם הדיגיטל והיוטיוב בפרט לשיווק ולמיתוג?
לאדריאנה יש אתר אינטרנט, חשבון יוטיוב ובלוג. "כיום רוב עבודת השיווק נעשית דרך רשתות חברתיות. בחו"ל היוטיוב שולט במקום הראשון, ואני מאמינה שעוד מעט זה יקרה גם בישראל. הסיבה לכך היא שאנשים רבים רוצים לעשות דברים בכוחות עצמם ומחפשים ביוטיוב הדרכה. בנוסף, בעזרת סרטונים יש לנו היכולת להגיע להמון אנשים ולתת להם להכיר אותנו, דבר שאין לנו במציאות", מסבירה.

"הדיגיטל בהחלט תורם במידה ויש להשתמש בו בצורה נכונה ומדוייקת. החוזקה של המדיה החברתית היא מחיר זול וחשיפה גדולה. מצד שני, אם המסר שלנו לא מדוייק- הוא הולך לאיבוד בין שלל הפרסומים. הרבה בעלי עסקים מבזבזים זמן על הרשתות החברתיות ולא רואים תוצאות. צריך לשווק בצורה פשוטה ומובנת, בלי להתחכם, ועם זאת- בצורה יחודית ויצירתית. כך אנו דואגים שיזכרו אותנו ושנבלוט מעל כולם".

"בסלון של אדריאנה"
תכנית ראיונות מיוחדת ביוטיוב המסקרת סיפורי הצלחה של עסקים שעברו צמיחה באמצעות הצגת התהליך, זאת במטרה לאפשר לאחרים ללמוד וליישם. כמובן שיש גם שאלות אישיות, לצורך היכרות עמוקה יותר עם המצליחנים והבנה כי הם אנשים מהשורה 'כמוני-כמוך'. 

"לא נולדנו כאלה והשוני היחיד הוא בעיקר באומץ ובהתמדה, לא לוותר אף פעם גם אם נראה שזה סוף העולם, להמשיך להאמין באמת שלך וללכת איתה עד הסוף", מאמינה המלכה.

לאחרונה השיקה אדריאנה תכנית נוספת בין כותלי היוטיוב- "המופע של אדריאנה".
הצצה לסרטון:

איך זה להיות אישה מצליחה שעוזרת לאחרים להצליח?
"אין דבר יותר מרגש מלעזור לאחרים, להגיע לבעל עסק ולראות איך הניצוץ חוזר לעניים, ההתלהבות והתשוקה שבוערים בו מחדש, ההצלחות שלו. אני קמה בכל בוקר עם חיוך ליום מרגש וחדש, פוגשת אנשים מדהימים, אמיצים, מיוחדים שרוצים להשפיע ואני עוזרת להם להגשים את היעוד שלהם. אין טוב מזה"

איך הקריירה מסתדרת עם גידול ילדים ותחזוקת בית ומשפחה?
"בעיה מספר אחת של בעלי עסקים היא הזמן, לא הכסף. זמן לא ניתן לקנות, לכולנו יש 24 שעות ביממה איך שלא יהפכו את זה. אני עובדת בצורה מסודרת, עם תכנית עבודה יומית, מקציבה לכל משימה זמן (אפילו שמה סטופר בטלפון למשימות), הכל רשום ביומן- אפילו זמן איכות עם הילדים והחברים הקרובים. אחרת זה לא קורה".

"מאידך, למשימות שדורשות ממני זמן, כמו ניקיונות ובישולים, אני מבצעת 'אווטסורסינג' (מוציאה החוצה). כן כן תרימו גבה, אני קונה אוכל אצל "רחלי תבשל לי" המדהימה. הבנתי שאם אני צריכה לבשל 3 מנות בשישי שבת, לאפות עוגות, להדיח כלים ולעשות כביסות, אני לא יוצאת מהמטבח. אולם, אני מעדיפה לפנות את הזמן לילדים ולהינות. כך אני ממליצה גם לבעלי עסקים- לכל פעולה שדורשת מכם זמן רב מידי, תמצאו אדם אחר שיעשה זאת עבורכם".

תספרי לגולשים על מקרה מיוחד במסגרת העבודה
"לפני כשנה עזרתי לשני סטודנטים מדהימים עם פרוייקט בשם "בטבע שלי" שרץ במימון המונים. האתגר היה שבדיוק חודשיים קודם לכן הם הריצו פרוייקט די דומה ואנשים לא הבינו למה צריך עוד אחד. כמובן שזה לא דומה בכלל ואת זה היינו צריכים להסביר לתורמים שלנו.
השניים הגיעו אלי עם סרטון שהפיקו דרך חברת הפקה, במטרה להוביל את כל תהליך השיווק של הפרוייקט. מיד עם תחילת הסרטון הבנתי שהוא זה שיפיל את הפרוייקט, אמנם הסרטון היה מצחיק, אך היה גם קר, ציני ולא מסביר את הלמה- למה בכלל לעשות פרוייקט כזה ולגייס כל כך הרבה כסף. יחד הכנו סרטונים חדשים לא מלוקקים, לא מלוטשים ולא מכירתיים, אלה אותנטיים המביאים את בעלי העסק לפרונט, את הבעיה האמיתית, את הכאב ואת הפתרון המיוחד שלהם.

שמחה לציין שלא רק שהשגנו את היעד, אפילו עברנו אותו - היעד היה 185.000 ₪". 

טיפ קטן למיתוג עסקים קטנים בישובים קטנים כמו גן יבנה:
מיתוג עסק זה לא מה שיהיה פעם. היום הכל השתנה, השיווק והמיתוג הפכו חברתיים.

"הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת זה לקחת יוזמה ולהיות מעורב, לא לשבת ולהתלונן עד כמה קשה, עד כמה הכל רע, לא להיות הרוב הדומם, לדבר על הדברים, לספר. היו מובילים, מנהיגים בקהילה, רוצים שדברים ישתנו- תשנו אותם, היו השינוי שאתם רוצים בעולם. תתחילו בסביבה הקרובה וזה יחלחל". 

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
"ואוו שאלה מעולה. יותר ויותר אנשים פותחים עסקים, לא עסקים גדולים, אלא עסקים ביתיים. כיום אני מרצה גם בכנסים של קבוצת 'עליבאבא'- ענקית המסחר בסין. כך אני עוזרת לבעלי עסקים להקים חנויות און ליין ולמכור בכל העולם. אני רואה את העתיד שלנו שם. היום בזכות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות אין גבולות מדינה, אפילו השמיים כבר לא מהווים גבול עבורנו. 

בעוד 5 שנים מהיום אני רואה את עצמי עוזרת לעסקים מסביב לעולם להגשים את היעוד שלהם". 

בנוסף לייעוץ העסקי, לגידול הילדים וחיות המחמד, בין הבישולים של שישי לנקיונות הבית ושנת היופי, מקיימת אדריאנה הרצאות וסדנאות, בהן היא חושפת בעלי עסקים למגוון האופציות העומדות בפניהם, מציגה באופן מעמיק את נפלאות השיווק במדיה החברתית ובדיגיטל בכלל, וחשוב מכל- מחדירה אמונה והבנה שכל אחד יכול! 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה