קרב סכינים- גרסת המציאות

$(function(){setImageBanner('ace01aea-30c0-4b2b-a3cb-934f69776339','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות תלונה שהוגשה ביום שלישי האחרון בשעות אחר הצהריים, משטרת ישראל הביאה למעצרה של תושבת הדרום, בת 37, בחשד לתקיפתה של קטינה כבת 16 תושבת אשדוד

חוקרי המשטרה עצרו אמש לחקירה את תושבת הדרום, שעל פי החשד תקפה יום לפני כן את הקטינה בכניסה לבניין בו היא מתגוררת בעיר אשדוד. מיד לאחר המקרה בו הותקפה, הגיעה הקטינה אל תחנת המשטרה ודיווחה על שארע. היא ציינה כי בעת הליכתה ברחוב לכיוון מקום מגוריה עקבה אחריה החשודה ונכנסה עמה אל לובי הבניין בו היא מתגוררת. כשנכנסו השתיים אל הלובי, החלה החשודה לתקוף את הקטינה שניסתה להימלט מידיה. לאחר מכן, החלה החשודה להימלט מהמקום ואילו הקטינה, כאמור, הגיעה אל תחנת המשטרה ודיווחה על שארע.

בתום חקירתה אמש ולאחר בדיקה רפואית, היא נכלאה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה. ממצאי החקירה מעלים כי החשודה פיתחה סוג של אובססיה כלפי אמה של הקטינה ואף תכננה לפגוע בה. כשזה לא צלח, החליטה לפגוע בביתה.

אתמול, רביעי, בעת שחוקרי המשטרה מנסים להביא לזיהוי החשודה במעשה תוך פעולות טכנולוגיות חקירתיות, התייצבה זאת בתחנת המשטרה ונעצרה לחקירה. בחקירתה גוללה החשודה בעדותה את מעשיה ערב קודם, אז התבהרה לחוקרי המשטרה הסיבה למקרה. מעדותה עולה כי פיתחה אובססיה כלפי אמה של הקטינה, אחות במקצועה, וככל הנראה אף התאהבה בה. במהלך התקופה האחרונה תכננה החשודה לפגוע באם לא אחת, אך תכנון זה לא יצא לפועל ואז החליטה החשודה לפגוע בביתה והחלה לעקוב אחריה.

כאמור, אמש בסיום חקירתה, נכלאה החשודה ובמהלך היום יבקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרה בבית המשפט.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה