אירוע קבלת פנים לתושבים חדשים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('1f70c896-abf8-4852-9a01-81c4653a15cb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חדשים בגן יבנה? מתרגשים להגיע לישוב חדש? אתם לא לבד. מתנדבי תכנית זיקה, הפועלת לשילוב ולקליטת משפחות חדשות שעוברות להתגורר בגן יבנה, מארגנים לכם קבלת פנים חמה במסגרת פרויקט "מרגישים בבית"

ארכיון

מתנדבי תכנית זיקה פועלים בשיתוף פעולה ותמיכה של המועצה המקומית ומתנ"ס גן יבנה. הם שמו לעצמם כמטרה לפעול ולסייע בקליטת משפחות חדשות המגיעות ליישוב ושילובן בעשייה הקהילתית.

בישוב שהולך וגדל, תחושת הקהילתיות והחמימות ממשיכה להיות מהותית ובינוי הקהילה הופך להיות חשוב עוד יותר. במפגשים שערכו בעבר צוותי המתנדבים, תושבי הישוב, חדשים וותיקים כאחד, הם העלו חוויות מהשנה הראשונה שלהם בגן יבנה. רובם הזכירו את הרצון לחיבור, להיכרות עם השכנים, וציינו כחוויות חיוביות זיכרונות של הגעת השכנים ו/או נציגי המועצה לביתם. בעקבות שיחות אלו הוחלט לקיים אירוע בשם "מרגישים בבית", המתקיים זו השנה השלישית.

לאירוע מוזמנות משפחות שהגיעו השנה ליישוב והוא יכלול פעילויות לילדים בסימן חגי תשרי, מעגלי שיח ומפגש עם נציגי ארגונים קהילתיים, נציגי המתנ"ס והמועצה, שיאפשרו למשפחות להכיר, לשאול ולהשתלב, חלוקת שי ודברי ברכה לרגל השנה החדשה.

סיון בן שימול, מנהלת פרויקטים בתכנית זיקה: "השם של הפרויקט, "מרגישים בבית", מבטא את כל מה שהפרויקט מביא איתו. מתנדבי זיקה מובילים לקליטה חמה ומהירה של כל תושב חדש. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה של המועצה, המתנ"ס והארגונים הקהילתיים שנרתמים כולם להכנסת אורחים מבורכת, המאפשרת לתושבים החדשים להרגיש בבית מהרגע הראשון. בשנה שעברה בעקבות האירוע תושבים חדשים מצאו מקומות עבודה, חברים חדשים, הצטרפו למסגרות חברתיות ועוד."

רחלי ויצמן, שהגיעה בשנה שעברה לישוב ולקחה חלק באירוע, בחרה להתנדב ולסייע למשפחות החדשות. היא מספרת: "מעבר של משפחה לישוב חדש זו סיטואציה שאפילו למבוגר הכי אחראי ומנוסה מרגישה לא ממש נוחה ויש מי שיאמר אפילו קצת מאיימת ומלווה ברגשות מעורבים, מעין מעבר אל הלא נודע. האם ילדינו ימצאו חברים? היכן ילמדו, מי המורה, מי השכנים?"

עוד היא מוסיפה: "כשעברנו לגן יבנה חשנו כמשפחה את אותן התחושות. יחד עם ההתלהבות של בית חדש, סביבה חדשה והתחלה חדשה, עלו גם לנו החששות. להפתעתנו, קיבלנו הזמנה לאירוע "מרגישים בבית" להכרת התושבים החדשים והיכרות עם מגוון הפעילויות שיש בישוב למען הקהילה, דבר שחימם מאוד את ליבנו. הרגשנו תחושת שייכות. באירוע הכרנו מתנדבים רבים שפועלים מהלב, דבר שגרם לי לרצות להתנדב ולהעניק מנסיוני כתושבת חדשה".

"מרגישים בבית"  יתקיים ב 26.9 בשעה 17:30 ברחבת המתנ"ס, רח' הרצל 40. להרשמה לחצו כאן.

הפלאייר לאירוע-

.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה