באים ללמוד מהטובים ביותר בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('03beeefd-d2ec-4af3-b54f-dd5a53f90b1d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})


70 חניכי קורס מנהלי בטיחות מוסדות חינוך יגיעו היום ומחר לגן יבנה כדי להתמקצע על החיבור בין התיאוריה למעשה בעבודתם. הם יפגשו עם נושאי משרה משמעותיים בגן יבנה ויערכו סיור ברשות. מתוך דבריה של לימור לביא ממשרד החינוך: "גן יבנה נבחרה לארח את חניכי קורס מנהלי בטיחות מוסדות חינוך של משרד החינוך ומכון התקנים בזכות התפקוד המצוין של אגף ביטחון ופיקוח במועצה המקומית"

צילום: Pixabay

היום, 7.8 שני ומחר 8.8 שלישי, ישתתפו כ-70 חניכי הקורס בימי למידה מרוכזים בגן יבנה, בהם ילמדו את הפרקטיקה בעבודתם כמנהלי בטיחות מוסדות חינוך. מדובר בקורס ביוזמת  משרד החינוך ובמימונו, אותו מוציא לפועל מכון התקנים.

החניכים שיגיעו לגן יבנה מכל רחבי המדינה, משתתפים בקורס ממושך לאורך השנה. הקורס מקנה את יסודות עבודתם – ניהול סיכונים ובטיחות, תורת סיקור ומבדקים, היבטים משפטיים, חוקים ותקנות בבטיחות וגהות, מניעת דליקות, מתקני משחקים ומתקני ספורט, תחקירים בטיחותיים, סוגיות של אחריות לבטיחות ועוד.

"גן יבנה נבחרה לארח את חניכי קורס מנהלי בטיחות מוסדות חינוך של משרד החינוך ומכון התקנים בזכות התפקוד המצוין של אגף ביטחון ופיקוח במועצה המקומית", מבהירה לימור לביא, מנהלת תחום ביטחון, בטיחות ושעת חירום במשרד החינוך מחוז מרכז. עוד מוסיפה לביא, כי התפקוד האיכותי של הרשות, האגף וצוותו, באים לביטוי בימי שיגרה רגילים, וכשאלו מצליחים, קל וחומר שיודעים לתפקד במצבי חירום שונים.

בכל אחד מימי הביקור ישתתפו כ-35 משתתפים, שייפגשו עם ראש הרשות והמנכ"ל שיציגו בפניהם את התפישה הביטחונית, האבטחתית והבטיחותית כפי שהיא מתקיימת בשטח. מנהל אגף הביטחון ידון בניהול בטיחות ברשות ונושאים כלליים, לאחריו יתקיים פאנל בהשתתפות נושאי משרה משמעותיים, בהם גם המהנדס, הגזבר, מנהל מחלקת החינוך ומנהלת מדור גני הילדים. יום הלימוד יכלול גם מפגש עם גננת גן ומנהלת בית ספר ויסתיים בסיור במוקד ובמרכז ההפעלה של הרשות.

דרור אהרון ראש המועצה: "אנו שמחים להזדמנות שניתנה לנו לחלוק את הידע המצטבר שצברנו. כבוד מיוחד לנו שמשרד החינוך בחר בגן יבנה כישוב מדגים בתחום ביטחון מוסדות החינוך, עליהם אנו שמים דגש רב במיוחד".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה