פדופילים ברשת ניסו לפתות ילדה בת 9 מגן יבנה

$(function(){setImageBanner('c69eeebb-cb20-44e9-9d11-5dd870d734b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שלבתכם בת ה-9 יש חשבון פייסבוק ותוך יממה היא מקבלת 50 בקשות חברות והודעות עם תוכן מיני מגברים בגילאי 19-60?
צ', אב לחמישה ילדים מגן יבנה, העלה פוסט החושף את תופעת הפדופיליה ברשת. "העליתי את הפוסט הזה כדי לעורר הורים שלילדיהם יש פייסבוק. צריך לעקוב אחריהם לצערי 24/7 מפני הסכנות של הפייסבוק ולנו ההורים אולי כדאי לפתוח חשבונות כוזבים ולהתחיל ללכוד את כל הפדופילים הללו כי נראה שהמשטרה לא עומדת בקצב"

צילום: Pixabay

צ' המתגורר בגן יבנה עם אשתו, בנם וארבעת בנותיהם בגילאי 9-16, מספר שביום חמישי שעבר, גילה שלבתו בת ה-9 יש חשבון פייסבוק על שמה ברשת החברתית. בתמונת הפרופיל ראו את תמונת הגוף של הילדה (ללא הפנים). האב, שנחשף לקיומו של חשבון הפייסבוק יממה לאחר שנפתח, מספר שתוך 24 שעות בלבד תיבת ההודעות בפייסבוק של בתו הייתה מפוצצת בבקשות חברות ובהודעות בעלות תוכן מיני מגברים בגילאי 19-60. הוא ביקש מבתו הבוגרת יותר להתכתב עם אותם גברים כדי להבין מה הכוונות שלהם כלפי הבת הקטנה. הוא הנחה אותה לכתוב להם עם שגיאות כתיב ולהבהיר מתחילת השיחה שהיא רק בת 9.

צילום מסךצילום מסך

האב, איש IT  במקצועו, השריש נוהל קבוע בקרב ילדיו שאחת לכמה זמן בלי להתריע מראש הוא רשאי לבדוק להם את הפלאפון ולבדוק שהם לא חשופים לתוכן לא חינוכי או להטרדות. נוהל שככל הניראה הציל את בתו מלהפוך לקורבן ברשת. "אני בודק עם מי הם מדברים ועל מה הם מדברים והם יודעים שזה התנאי שלי לכך שיהיה להם פלאפון".

"ביקשתי מהבת הבוגרת שתיקח את הפלאפון בתור ילדה עם שגיאות כתיב תתחילי לכתוב להם ותיידע אותם שהיא בת 9. הם התחילו לשאול אותה פרטים על עצמה, מי היא, מה היא עושה, היא רשמה שהיא בת 9 ושהיא פתחה פייסבוק ושאבא שלה לא יודע על זה. אחד הגברים שאל אותה התנשקת כבר? היא ענתה לו מה זה להתנשק? הוא אמר לה נשיקה על השפתיים. כמו שאני מנשקת את אבא? שאלה הילדה. הגבר ענה לה- לא, עם השפתיים, נשיקות עם לשון, לא כמו עם אבא. כשהיא אמרה לו שהיא לא יודעת, זה גלש לנושאים אחרים והבנתי שזה פדופילים. רק כשזה הגיע  למאסות של עשרות אנשים וזה הופך להיות שיחות מיניות הבנתי שזאת תופעה רחבת היקף".

הסרטון המלא של ההתכתבות בפייסבוק-

כשצ' פנה למשטרה ותיאר להם את התופעה המטרידה, הם ביקשו  ממנו להגיע ולהגיש תלונה. האב בחר לא להגיש תלונה והחליט למחוק את חשבון הפייסבוק של הילדה מרוב הזעזוע שהמקרה עורר בו. הוא החליט שהתגובה הטובה ביותר היא להעלות פוסט, שיזהיר את ההורים, כדי שאלו יגבירו ערנות ופיקוח על ילדיהם כדי שזה לא יקרה גם להם.

לפי הנהלים של פייסבוק, הגיל המינימלי לפתיחת חשבון משתמש הוא גיל 13. אך, לצערנו כיום זה לא מונע מילדים ונוער בגילאים צעירים יותר לפתוח חשבונות פייסבוק, לעיתים גם ללא ידיעת הוריהם. חלק מהילדים שולטים בטכנולוגיה ברמה גבוהה יותר מההוריהם כך שאין להורים את הידע והיכולת לפקח על ילדיהם ולמנוע מהם ליפול קורבן לפדופילים ברשת. רוב ההורים מודאגים כשהילדים יוצאים בשעות הערב מחוץ לבית, אך, לפעמים, דווקא בתוך הבית במחשב שבחדר הילדים או בפלאפון שלהם אורבת להם הסכנה האמיתית.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה