מייצגת אותנו בכבוד: טל בן חיים בראיון אישי, עוצמתי ונשי

$(function(){setImageBanner('f9bec74f-a8dc-485c-86bc-c28679ee9dcb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"בעיני, אישה יפה תמיד מוצבת בפני פרדוקס שאולי היא לא חכמה כי זוהי סטיגמה חברתית שנטמעה בתודעה משנים עברו, אבל בעולם המודרני עוד ועוד נשים יפות מוכיחות אחרת!"

בעוד ארבעה חודשים תתקיים תחרות מלכת היופי לשנת 2017. אחת מ-16 המועמדות הסופיות לזכייה בכתר הנכסף היא טל בן חיים מגן יבנה. בניגוד למה שאנו נוהגים לחשוב היא מספרת כי בתחרויות יופי כולן חברות של כולן, וכן, הן גם יודעות לפרגן. והמסר שתרצה להעביר במידה ותזכה? "אישה יכולה להיות יפה וגם חכמה", אנחנו בעד!

מאת: טלי בנדו לאופר

לפני כחצי שנה זכתה תושבת גן יבנה טל בן חיים (22) בתחרות ''מיס פרוגרס'' הישראלית ואף ייצגה אותנו באיטליה. אך לאחרונה היא החליטה שהיא לא עוצרת שם ונרשמה לתחרות מלכת היופי לשנת 2017, זה השתלם לה כי ממאות מועמדות היא נותרה בין 16 הסופיות. התחרות עצמה תתקיים בעוד ארבעה חודשים, בחודש יוני, ועד אז נותר להחזיק לה אצבעות.

מלבד היותה יפהפייה, היא בעלת תואר ראשון בתרבות והפקה ואף לומדת משחק.

טל, איך הגעת לתחרות?

"תמיד אמרו לי שאני צריכה ללכת לתחרות מלכת היופי של ישראל אבל במהלך התואר פחדתי שזה יפגע לי בלימודים. השנה סיימתי את התואר הראשון שלי והחלטתי לקחת הפסקה עד התואר השני, אז אמרתי לעצמי שהגיע הזמן ללכת על זה. ניגשתי למיונים וככה התגלגל שאני מועמדת! כנראה שזה פשוט היה הזמן המתאים".

ספרי מעט על הדינמיקה בין המתחרות. נוצרו חברויות? קיים מתח מסוים?

"הבנות מקסימות! זאת לא תחרות היופי הראשונה שלי, השתתפתי במלכות היופי של הדרום, במיס פרוגרס ישראל, ומיס פרוגרס העולמי באיטליה ככה שאני כבר די מכירה את החוקים וההתנהלות. למרות מה שחושבים אין מתח בכלל וכולן מהממות ובעלות אישיות טובה. כבר התיידדתי עם כמה בנות בצורה עמוקה, אבל עם כולן אני בקשר טוב ומקווה שזה ימשיך ככה".

במידה ותזכי, מהו המסר שתרצי להעביר? כיצד תתרמי לחברה?

"במידה ואזכה וגם אם לא, המסר שאני רוצה להעביר הוא שאישה יכולה להיות גם יפה וגם חכמה כי אני עושה את שניהם יחד. אני גם מתכננת את התואר השני שלי וגם מדגמנת, משחקת ומשתתפת בתחרות מלכות היופי של ישראל. בעיני, אישה יפה תמיד מוצבת בפני פרדוקס שאולי היא לא חכמה כי זוהי סטיגמה חברתית שנטמעה בתודעה משנים עברו, אבל בעולם המודרני עוד ועוד נשים יפות מוכיחות אחרת. את הסטיגמה אני לא מאמינה שאפשר לשנות לגמרי, אבל ניתן להוכיח אחרת! גם את הסמינר שלי לסיום התואר עשיתי על הסטיגמות החברתיות איתן מתמודדת אישה יפה במרחב הציבורי".

מהו קמפיין החלומות שלך?

"קמפיין החלומות שלי הוא להיות מלאכית של ויקטוריה סיקרט ולהשתתף בתצוגות שלהם".

 

מה התכניות שלך לעתיד?

"למדתי שצריך לזרום עם החיים אשר לפעמים לוקחים אותך למקומות שלא תכננת. בבסיס שלי אני בן אדם מאוד מחושב, התחלתי את התואר הראשון שלי בגיל צעיר וכבר אני מתכננת את התואר השני. השנה קרו לי כל כך הרבה דברים שלא תכננתי, ככה שאני מרגישה שצריך לתת גם לחיים להוביל אותך. אני מאוד רוצה לפתח את כישורי המשחק שלי ולקבל תפקיד טוב בסרט או בסדרה ישראלית, להמשיך לדגמן, דבר שאני עושה מגיל 13, ויש לי חלום שבעתיד תהיה לי תכנית בוקר משלי בה אני אדבר על תרבות ואופנה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה