SLC- הבית של השטח בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('6390a335-bebd-4ac9-84a0-81fda15b32dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

זה סיפור על שני אחים ואהבה אחת גדולה, שהפכה מחלום על רכיבה, למציאות בשטח.
הכירו את הבייבי החדש של האחים חובבי האקסטרים כהן.

זה התחיל בגיל ילדות בבית של ההורים, היום הם שמחים ונרגשים להציג את הבית החדש שלהם, בית שנבנה בעשרים אצבעות ושני לבבות - הבית של השטח.
ששי (31) וליאב (25) כהן, שני אחים תושבי גן יבנה, מימשו ביחד ולחוד את אהבתם לעולם רכיבת השטח.

ששי כהן, האח הבוגר, הוא הנדסאי רכב ומכונות מוסמך ובעל תעודת מנהל מוסך. כבר בילדותו, העניק ששי משמעות חדשה למשחק הלגו המוכר והאהוב ושפך עליו אור של מקצוענים, בעודו יוצר כלים ייחודיים לשטח אשר פרצו את גבולות הקיים. אם לא די בכך, נהג האח הבכור לבצע תיקונים וטיפולים שוטפים לרכבים של חבריו. לאחר שסלל במו ידיו את הדרך להגשמת החלום, היום הוא מתחיל לצעוד בה, יחד עם אחיו ליאב.

השניים פתחו עסק משפחתי הממוקם באזור התעשייה גן יבנה, "SLC- הבית של השטח". מטרתו המרכזית של הבית של השטח היא לתת מענה מקיף ומקצועי לכל אוהבי האקסטרים, רוכבי השטח, אוהבי המכניקה והמוטוריקה, וכן לאלו שפשוט נהנים מחברה ומאווירה טובה.

בבית של השטח תוכלו למצוא מוסך המוסמך לטפל ברכבי שטח על כל סוגיהם, חנות מותגים מובילים בשוק של ציוד רכיבה ואקסטרים, ואיך לא, פינת ישיבה והמתנה שטופת שמש- הקפה עליהם.

ליאב, האח הצעיר מבין השניים, בן 25, יוצא חטיבת גולני לאחר 3 שנות שירות סדיר ולאחר מכן שירות קבע בתפקיד מנהל לוגיסטי. מיד עם שחרורו מצה"ל, החל ליאב לצבור ניסיון בתחום מכירת רכבים. במקביל, דאג האח הצעיר להעשיר ידיעותיו והחל לימודי סחר בינלאומי. השאיפה של ליאב היא לגדול בתחומי הייצוא והייבוא של רכבי שטח והציוד הנלווה.

ליאב אוהב במיוחד רכיבה על אופנועי שטח. בבעלותו אופנוע מסוג  KTM 350 איתו הוא מבלה לא מעט בשטחים הפתוחים והפרועים המקיפים את אזורינו.

לששי יש לו כלי משלו (באגי) עומדת על 240 כוח סוס. מיד עם סיום עבודתו המכנית על הכלי, הוא פירק אותו לצורך ניקוי חול וצבע. בימים אלו הוא נמצא בתהליכי סיום של בניית הכלי מחדש. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה