בר כהן קוראת לנו- סינגל חדש לזמרת מגן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('82530342-59f2-40f3-ade8-21eeab6a81f7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('82530342-59f2-40f3-ade8-21eeab6a81f7','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

בר כהן מגן יבנה, זוכת העונה הרביעית של התכנית "אייל גולן קורא לך", הוציאה השבוע את הסינגל הראשון שלה שמושמע בתחנות הרדיו. בראיון מיוחד היא מספרת על דרכה המפותלת בעולם המוזיקה, על חוויותיה בתכנית והתמיכה של אייל גולן.

מאת: אבי דניאל', גן יבניתון

בר ברגע הזכייה בתכנית

ארבעה חודשים עברו מאז שבר כהן (21) האלמונית מגן יבנה זכתה במקום הראשון בתכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך". השבוע היא הוציאה את הסינגל הראשון שלה "עברו לילות" שכבר מתנגן בתוכניות הרדיו השונות ובדרכו להפוך ללהיט.

כילדה לא היה ברור כלל כי תעסוק במוזיקה, להיפך. היא מתארת טום בוי קטנה שמעבירה את זמנה במגרש הכדורגל עם הבנים. "נולדתי באשדוד וליד הבית היה פארק גדול בו הייתי משחקת כדורגל בקביעות. הייתה לי ילדות נפלאה, הייתי כמו בן: מטפסת על עצים ועושה המון שטויות. על אף שבבית תמיד שמענו מוזיקה ואמא שלי שרה כל הזמן. אני זוכרת שהייתי עומדת מול המראה עם השפופרת של המקלחת, שרה לעצמי ומאוד נהנית. שרתי קצת למשפחה ולא הייתה לי מחשבה על שירה מקצוענית".

כשהייתה בת שבע התרחשה טלטלה של ממש בחייה. "עברנו לגן יבנה והיה לי מאוד קשה, העבירו אותי לכיתה קטנה והיו מסתכלים עלי קצת אחרת. היינו ילדים שהחבר'ה בכיתה לא אהבו, היינו בסך הכול שלוש בנות בכיתה. את האמת, לא נפגעתי למרות שפגעו בנו, אבל אני צחקתי מהכול. בוא נאמר שרק בגלל אבא שלי הצלחתי לסיים 12 שנות לימוד".

גם בצבא לא ממש הסתדרה. "התחלתי בחיל האוויר, בכיפת ברזל וזה לא הסתדר לי כל כך. תמיד רציתי להיות לוחמת אז העבירו אותי למג"ב אבל היה לי קשה, רבתי עם הבנות שם, אפילו עשו עלי חרם. בסופו של דבר החלטתי לסיים את הצבא".

בגיל 12 מקומה של המוזיקה בחייה גדל משמעותית. אמה דחפה אותה לקחת חלק במקהלת גן יבנה ושם פיתחה את כשרונה. במקביל לכך, אחיה פתח אולפן הקלטות דבר שאישר סופית את יכולתה לעסוק במוזיקה.

"אני זוכרת שיום אחד הגעתי לאולפן ואמרו לי 'בואי, תשירי', שמו לי שיר של שרית חדד והקליטו אותי.כולם אמרו לי שאני שרה יפה, אמרו שיש בי משהו. זה העלה לי קצת את הביטחון העצמי וחזרתי לזמזם בבית, אבל לא כלפי חוץ.

ואז מה קרה?

"היה לנו פרויקט לבני ובנות מצווה בבית הספר אורט רבין, שאלו מי מוכן לשיר ואני התנדבתי. שגיא בן שבת, שהוא אחראי על הלהקה ביקש ממני להצטרף ללהקת בית הספר ושם למעשה, הגעתי בפעם הראשונה להופיע על במות. הופענו בארץ ובחו"ל, ייצגנו את רשת אורט בישראל ובצרפת, היו לנו ערבי שירה וכך למעשה התחלתי עם השירה בצורה רצינית יותר".

מתי הגעת לבמה של הגדולים?

"בגיל 16 הלכתי לאודישן של כוכב נולד ואפילו לא עברתי הלאה. לא התייאשתי והמשכתי לנסות בכוכב הבא ואפילו הייתי בעונה השנייה של אייל גולן קורא לך ולא הצלחתי לעבור שלב. הייתי גם בדה וויס ועוד, הגעתי כמעט לכל תכנית אפשרית ולא הצלחתי לעבור. את האמת הייתי בטוחה שאני לא מספיק טובה".

אז איך הגעת שוב לתכניתו של אייל גולן?

היא צוחקת. "יום אחד התקשר אלי מישהו מהתכנית וביקש ממני להגיע לאודישן לאחר ששמע ביצועים שלי שהעליתי לפייסבוק. התחמקתי, המצאתי כל מיני תירוצים כי לא רציתי ללכת. אז יום אחד אני רואה את אחי לבוש יפה, שאלתי אותו לאן אתה הולך? והוא אמר לי לאודישן של התכנית של אייל גולן. ביקשתי שיחכה לי, והצטרפתי אליו. בדרך התקשרתי למלהק והודעתי לו שאני מגיעה. את האודישן אני עברתי ואחי לא, והצלחתי להמשיך שלב ועוד שלב, עד שהגעתי להופיע מול אייל גולן ומפה כבר כולם יודעים".

ספרי על המפגש איתו

"היה בינינו חיבור מאוד טוב, הרגשתי טוב על הבמה והשאר כבר היסטוריה, כבשתי את התכנית וזכיתי במקום הראשון. זה היה מאוד מרגש, למדתי שם המון וכשהגעתי לשלבים האלה הבנתי שאני רוצה להיות זמרת".

כיום לכהן חוזה הקלטות והיא אף מופיעה. "יש לי מנהל אישי, חגי אוזן שהוא אדם מיוחד במינו. לפני הופעות הוא יודע להרגיע אותי ולהכין אותי להופעות. הוצאנו סינגל ראשון ויש לנו כבר המון שירים בכיס, אנחנו עובדים קשה מאוד, אני עובדת על האלבום הראשון שלי ואני מאוד מתחברת למילים של השירים שלי והשמיים הם הגבול עבורי".

איך החברים שפעם החרימו אותך מגיבים על כך שאת כוכבת?

כהן צוחקת. "אין לי קשר עם השכבה, אבל המון אנשים פרגנו לי ובירכו אותי דרך הפייסבוק וזה חימם את הלב".

איפה נפגוש אותך בעוד מספר שנים?

"תן לי להופיע באולמות קטנים ולאט לאט במקומות גדולים. הבמה זה החיים שלי והכוונה היא יום אחד להופיע להיכל נוקיה או לעשות קיסריה".

"כילדה אני זוכרת שהייתי עומדת מול המראה עם השפופרת של המקלחת, שרה לעצמי ומאוד נהנית"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה