אנשים.נט מציגה: קוקי שטרית- האיש והמציאה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3489ed1d-2b87-484b-8d4e-ea5ad0db620b','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3489ed1d-2b87-484b-8d4e-ea5ad0db620b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

"מבט- הכל מתחיל בעקבותיו. דימיון- עף בעקבות המבט.
יצירה- מבוצעת לאחר הדימיון. התוצאה- פרי היצירה.
והכל באהבה, כמה אהבה."

קוקי שטרית, תושב גן יבנה בשנות ה-40 לחייו, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים מקסימים (בת 14, בן 11 ובן 6). קוקי מעצב גינות נוי במשך רוב חייו הבוגרים ותורם רבות לקהילה.
המוטו שמלווה את קוקי בחייו ובפועלו הרב: "להיות ישר, לעבוד בצורה פרפקציוניסטית, לחייך אל החיים ואל העולם".

קוקי הגיע אלינו לפני 14 שנים מיבנה עיר מולדתו, ומיד נרתם במסירות לחברה ולקהילת היישוב הפורחת. מעצב הגינות ששמו הולך לפניו, דוגל בתרומה לקהילה כדרך קבע ומאמין כי יש להירתם למשימה חשובה זו מכל הלב. כתושב גן יבנה גאה, השתתף קוקי לא אחת בפעילויות חברתיות מטעם המועצה המקומית גן יבנה. במעמד הדלקת נר חמישי של חנוכה, אף זכה קוקי לציון לשבח מפי ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון: "יש תושבים שבזכות העשייה שלהם מפיצים הרבה אור בגן יבנה".

קוקי בהדלקת נר חמישי לפני המופע של שלישיית מה  קשור

"אני אוהב את גן יבנה אהבה אמיתית", אומר קוקי ומוסיף: "מהיום שרגליי דרכו כאן, ידעתי שהגעתי למקום בו אפשר להקים בית ולגדל ילדים. אני אוהב את המשפחתיות, את הקירבה לתושבי היישוב. גן יבנה יפה ומתפתחת, פשוט כיף כשכמעט שכולם מכירים את כולם".
התושב הטרי מאמין כי תמיד ניתן לשפר דברים ביישוב, ומוסיף כי המליץ בעבר לגורמים הבכירים, אלו שבידם למשוך בחוטים ולקדם את השינוי, על נקודות לשיפור.

אחת מתרומותיו המשפיעות של קוקי לקהילה הגן יבנאית, ואולי היצירתית מביניהן, היא הקמת "פינת המציאות" בפייסבוק. בפינתו, מפרסם שטרית ברשת החברתית, דברי מציאה לבית ולגן המוצעים למסירה ללא תמורה כספית.
קוקי מבשר על היענות גבוהה, ומציין: "כיף גדול שאנשים מתעניינים ומגיעים לאסוף את הסחורה, המטרה הושגה".

רעיון פינת המציאות, לדברי המתנדב, עלה עת שפרסם בפרופיל הפייסבוק האישי שלו, כד מעוצב שנותר ללא אם ואב וזה מיד נחטף. לאחר מכן הציע למסירה נדנדה וגם היא מצאה את בעליה החדשים במהרה. "חשבתי על רעיון למנף זאת לפינה בה אני מפרסם דברים לבית ולגינה באופן קבוע, לפחות 1-2 פעמים בשבוע".

שטרית מעצב גינות נוי מזה 22 שנים. במסירות רבה ואהבה למקצוע, מצליח קוקי להגיע לליבם של לקוחותיו ברחבי הארץ. כך הודתה לו ברשת החברתית פייסבוק, עוד לקוחה מרוצה:

"לאחר שנים של תהיות ומחשבות ,לבטים, שיחות, ציפיות והמון שאלות אודות מראה הגינה שלנו, חיפשנו אחר האדם המתאים שאת חלומנו יגשים .בין רגע עלתה בראשנו המחשבה 
שאתה קוקי שטרית מתאים במיוחד לזו המטרה. מפגש קצר, סקיצה וכמה מלים: "אם זה לא וואו אנחנו לא עובדים", כך אמרת את כל האמת שלך לנו בפנים.
הבנו מיד כי רק אתה תוכל להגשים את חלומנו בהצלחה יתרה, גינה חלומית בממלכתנו הקטנה. העבודה בוצעה במהרה, עם המון מומחיות, מקצועיות והחשוב מכל צניעות ואהבה. ידעת בדיוק מה נדרש למלאכה וכיצד לנצח על התזמורת הקטנה. צוות מדהים וייחודי במיוחד שעמל והשקיע בכל פרט ופרט.
היום אנו רוצים לומר לך ולישראל מרום יד ימינך: תודה על ההקשבה, הנתינה והעשייה, גינון מסוג זה אינו סתם עבודה אלא אומנות ויצירה.
תודה, על שהפכתם כל יום לחוויה מדהימה והענקתם לילדנו ולנו את הממלכה הקסומה. 
משפחת איפרגן."

קוקי מדגמן את אחת מיצירותיו

צוות גן יבנה.נט, מודה לקוקי שטרית, האיש והמציאה, בשם כל תושבי היישוב, על תרומתו הרבה לקהילה, על חום ואהבה, על המסירות בכל משלח יד, ומאחלים לך קוקי עוד שנים רבות של עשייה ותרומה חברתית.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה