יום העצמאות הפרטי שלהם- הזוגות שמצאו את הדרך לזוגיות מאפשרת

$(function(){setImageBanner('8696eade-223d-4726-82c0-a4f63f0babf8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

מערכת יחסית זוגית מחייבת טומנת בחובה לא אחת את אובדן העצמאות, או לפחות התפשרות עליה, גם בקרב זוגות אשר מנהלים מערכת יחסים תומכת, מכילה ושוויונית. בעוד שבמרבית תחומי החיים המשותפים ניתן לראות את השפעת הקידמה, בהיבט האינטימי זוגות רבים עדין מעידים על שמרנות וגבולות מוקפדים, הנובעים בעיקרם מחינוך ומנורמות חברתיות.

freepik

כאשר מדובר במסלול חיים מספק עבור שני בני הזוג, הגבולות האמורים מדויקים ומסייעים בהגנה על המערכת הזוגית והתא המשפחתי, אולם כאשר מי מבני הזוג או שניהם חווה תשוקות, רצון בחוויות נוספות ואף תסכול, הדרך להסתרה, בגידה ומשברים היא קצרה. בניתוח מספר רב של פרופילים בפלטפורמת אתר היכרויות איכותי , מצאנו את הזוגות שבחרו לכופף את הגבולות, מבלי להרוס את הבית כולו, באמצעות יצירה של זוגיות מאפשרת, שלמרבה ההפתעה לא נוגעת רק בהיבט הפיזי והמיני.

זוגיות מאפשרת? מערכת יחסים פתוחה? ומה ההבדל בין השתיים

מיכל (38) מרמת השרון פתחה פרופיל במסגרת אתר היכרויות איכותי, ציינה בכנות את הסטאטוס נשואה, ואף העלתה תמונה פרטית עם יואב בעלה. לאחר שנים אחדות של שחיקת הקשר והאינטימיות, ואף מחשבות על יציאה לפרק ב', הבינו השניים כי החברות בניהם, ההורות המשותפת והחיבה העזה שהם רוחשים זה לזו, טרם עזבו את מפתן ביתם. מי שכבר נמצאים בשלבי אריזה מתקדמים הם התשוקה והריגוש, מה שהפך את מעשה האהבה למכני ונדיר. השניים אינם מעוניינים בחילופי זוגות או במפגשים מרובי משתתפים, וגם לא במערכת יחסים פתוחה בה ינהל כל אחד מבני הזוג חיים משלו. "הבחירה בזוגיות מאפשרת הגיעה אחרי חשיבה ומספר ניסיונות היכרות דרך אפליקציות מבוססות מיקום, שמציעות היכרות מהירה לצורך מפגשים חד פעמיים" מספרת מיכל      "קשה לי עם העובדה שלפני גיל 40 מה שקיים הוא מה שיהיה. אבל חשוב לי שיואב יהיה חלק מזה, שאוכל לספר לו, לא רק על עצם קיום מפגש כזה או אחר, גם על אופי המפגש, השיח, המגע, מה ריגש אותי".

יואב (40) הוא גבר נאה ומחוזר, עובד בעבודה המצריכה נסיעות ארוכות לחו"ל, ובנקל יכול היה לתת מענה לצרכיו בדיסקרטיות מלאה ותוך אחיזה בתדמית המונוגמית. "אני לא רוצה לשקר למיכל שאני בישיבה או ארוחה בזמן שאני מבלה עם אחרת. כל מפגש כזה רק מעצים את ההערכה והאהבה שלי כלפיה, ובדיוק כמו שאני רוצה לשתף אותה בהצלחות העסקיות שלי ובמסעדה המעולה שהייתי בה, אני רוצה לספר לה על חוויות אינטימיות שלי. הדרך לעשות את זה בלי שקרים ובלי פגיעה היא יצירת סימטריות ואיזון. אנחנו יוצאים ונפגשים בתדירות דומה, גולשים יחד באתר וממליצים זה לזו על פרטנרים, לא יוצאים מהחדר כשמקבלים שיחת טלפון, אבל גם מקפידים על הקדשת זמן פרטי זה לזו. הפלטפורמה הזאת רק שיפרה את הקשר והאינטימיות שלנו".

מה סוג הקשרים שאתם מקיימים מחוץ לנישואין?

יואב: "לפני הכל אנחנו מאוד כנים עם הפרטנרים המיועדים. אנחנו לא מחפשים מערכת יחסים רגשית או מחייבת, יש נשים שנדלקות מהמעמד וגם מהמראה שלי, מציעות פורמט של שוגר דדי היכרויות , זה לא אני. לאלמנט הפיזי, החיצוני ולמשיכה יש מקום רב בבחירת הפרטנרים, אבל שנינו גם רוצים את החיבור האישי והתקשורת, להרגיש בנוח עם מי שניפגש אתו או אתה. לפעמים אפילו נקיים מפגש חברתי משותף עם כמה זוגות, כי יש משהו משחרר בשיח על זה, שבמקומות אחרים הוא דיסקרטי. אבל את המפגשים האינטימיים אנחנו מקיימים באחד על אחד"

איך אתם ממליצים להתחיל? ואם בכלל?

מיכל: "אם להתחיל זאת שאלה אישית שכל זוג יחליט לעצמו. אם הכל טוב ויש תשוקה, מיניות, תקשורת ואף אחד לא מביא תסכול וצרכים שלא נענים, אז ברור שאין לזה מקום. אבל גם אצל זוגות רבים שהתסכול והחוסר קיים אצלם, לא תמיד מדובר יהיה בפתרון המתאים. זוגיות מאפשרת מתאימה לזוגות עם חיבור רגשי חזק, חוסן ואמון. זה צריך לבוא ממקום מעצים ולא כפתרון להציל את הזוגיות.

לשאלה איך להתחיל, אני מציעה להתחיל בשיח מאוד פתוח, לשתף ברגשות, תשוקות, מחשבות. להסכים מראש שהכל לגיטימי. אם אחרי השיתוף והחשיפה מרגישים בנוח, אפשר למצוא פלטפורמה מתאימה להיכרויות, שמתמקדת בפרופילים של אנשים בוגרים, ומספק מרחב היכרויות נוח ודיסקרטי. חשוב לקבוע גבולות יחד, מערכת יחסים מאפשרת לא אומרת שהכל מותר. ואנחנו עדיין חיים במדינה קצת שמרנית, אז אל תמהרו לשתף חברים ואחרים".

 

  

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה