רשימה חדשה בבחירות הקרובות למועצת גן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c3eaa980-0d45-47a0-a676-a601d5e04b04','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c3eaa980-0d45-47a0-a676-a601d5e04b04','/dyncontent/2024/5/13/04664638-cd72-45fa-b246-8d06d899fed0.jpg',17880,'מכללה למנהל אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c3eaa980-0d45-47a0-a676-a601d5e04b04','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

רשימה חדשה הוקמה לקראת הבחירות הקרובות למועצת גן יבנה. יוסי יפרח, תושב היישוב, הודיע כי ירוץ בבחירות הקרובות למועצת היישוב. הוא שואף לתרום ליישוב מתוך תחושת שליחות אמיתית וכנה והציג לגן יבנה נט את חזונו ורשימתו>>>

כאמור, לאחרונה, התבשרנו על רשימה חדשה, המתכוונת לרוץ בבחירות הקרובות למועצת היישוב. ביקשתי להכיר את האנשים שמאחורי השמות המרכיבים את הרשימה, לשיחה בגובה העיניים. יוסי יפרח ואני נפגשנו בביתו של חיים אלבס והצטרפה אלינו קרין עזראי. הם הבטיחו כי את השמות הנוספים שברשימה, יחשפו במועד מאוחר יותר.

צילום ג'ני זרח

איך נוצר החיבור בינכם?

חיים אלבס: "כולנו פעילים בהנהגות ההורים ביישוב. ההיכרות של יוסי ושלי, רבת שנים, ומלאה בשיתופי פעולה, בהנהגות הורים ובפרויקטים אחרים. קרין היא הצעירה שבחבורה בהנהגות ההורים, אבל בהחלט בולטת ומשמעותית בעשייה שלה."

מדוע החלטתם לרוץ עצמאית ולא הצטרף לרשימות קיימות?

יוסי יפרח: "אם חוברים למישהו אחר, נצבעים בדמותו ובאנשים המובילים סביבו. אנחנו רוצים להשמיע את קולנו, ויש לנו יכולת להוביל עשיה, להשפיע, והכל לטובת היישוב. איננו מחפשים מלחמות פוליטיות, אלא מתמקדים בעשייה הקהילתית ביישוב."

מה ברצונכם להשיג בכניסתכם למועצה?

קרין עזראי: "המשותף לכולנו זה שבוער בנו הצורך למעורבות חברתית. הפעילות החברתית בכלל ובפרט בהנהגות ההורים היא מעיין מיקרו קוסמוס של פעילות ציבורית. העשייה משליכה על טיב האנשים שעושים את זה כל כך הרבה שנים וממשיכים, ללא הפסקה. אנו מבינים היטב שזהו תפקיד התנדבותי, כולנו ב"ה מתחזקים קריירה ומשפחות  ואיננו מחפשים להראות מה לא טוב ביישוב אלא להשפיע על נושאים על סדר היום של היישוב מתוך אכפתיות והזדהות. אנחנו לא מבקשים להיות גוף בקרה אלא מתכוונים לבוא ולהשפיע, ולהוות כוח נוסף ומשמעותי לעשייה."

לפני שנמשיך בשאלות הייתי רוצה שכל אחד מכם יספר לי קצת על עצמו, על מנת שגם הקוראים יוכלו להכיר אתכם:

פריים טיים סטודיו

"שמי יוסי יפרח, בן 50, נשוי לליזי, אב ל-5 ילדים נפלאים אשר מהווים עבורי מקור השראה יומיומי. אני עובד כמנופאי בנמל אשדוד כ 20 שנה, וב-15 השנים האחרונות תושב גן יבנה. השאיפה שלי היא לטפח ולחזק את התושבים כקהילה, להצעיד את היישוב לחדשנות בתחום החינוך ולדאוג לשים את התושב במרכז. אני מביא איתי ערכים של קהילתיות, יושרה ואמינות ומתחייב לפעול לפיהם לאורך הקמפיין ולאחר הבחירות." 052-3298465

פריים טיים סטודיו

"שמי חיים אלבס, בן 49, נשוי לקרני ואב גאה ל 3 ילדים. אני רס"ן במילואים, מהנדס מכונות מנהל מצויינות בחברה ביטחונית בה עובד למעלה מ 20 שנה. בעשור האחרון אני יו"ר הנהגת הורים בבן גוריון, מוביל הנהגות הורים באורט רבין, ופעיל חברתי בקהילה." 054-9992361

רונן פדידה

"שמי קרין עזראי, בת 37, נשואה לאלעד ואם גאה ל 3 ילדים. עורכת דין, משמשת כסמנכ"לית של גוף פיננסי ומנכ"לית של איגוד עיסקי. אני רס"ן במילואים, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. אני מתנדבת ב"עוגן" להנגשת האשראי לאוכלוסיות מוחלשות ואוריינות פיננסית, מרצה בתכנית מנהיגות לנערות ופעילה בהנהגות הורים ביישוב." 054-7933539

אז כמו שהבטיחו, כך קיימו, ומקיום הפגישה ועד לפרסום הכתבה, הכרנו את השמות הנוספים שברשימה:

פריים טיים סטודיו

"שמי קרן שפירא-אביטן, בת 48 נשואה +3. בעלת תואר ראשון בהנדסת חומרים ותואר שני במנהל עסקים. מובילת איכות מזה 16 שנים בחברת דפוס גלובלית HP.
חברה בוועדת קיימות ואיכ"ס של הארגון. גרה בגן יבנה מזה 12 שנים, פעילה בקהילה, מתנדבת זיק"ה, חברה בהנהגות ההוריות, מתנדבת בחווה האקולוגית ובחוות "מכבים", חברה בועדה לאיכ"ס של המועצה, מתנדבת לשעבר בתכנית "פעמונים" בליווי כלכלי למשפחות, מתנדבת בתכנית "עידוד קריאה" לילדים בפנימיית "נווה חנה" ובוגרת קורס צוערים של הכנסת. רצה למרחקים ארוכים מזה 8 שנים במועדון "רצים עם הרוח" בגן יבנה וצלחתי מרתון שלם (42.2 ק"מ) בשנה האחרונה." 0524846342

פריים טיים סטודיו

"שמי ערן איתן, בן 46. נשוי לענבל, המצפן והרוח הגבית שלי, אבא ל - 3 ילדים המסבים לי אושר רב. פרשתי מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר 26 שנות שירות ועשייה משמעותית כלוחם ומפקד בכיר בכלל גזרות הלחימה ובהגנה על הבית של כולנו. בעל תואר ראשון במדע המדינה בהצטיינות ותואר שני במשפטים. בשנתיים האחרונות מנחה סדנאות לשירות משמעותי בצה"ל לתלמידים והורים, מנהל בהתנדבות זו השנה הרביעית את קבוצת הילדים בכדורגל במועדון ביתר גן יבנה, הייתי שותף לפרויקט החממה ביישוב לעידוד יוזמות קהילתיות ויזמתי את מרכז הצעירים להעלאת המודעות והטיפול בנוער ויצירת המשכיות לפני ואחרי הגיוס לצה"ל וכן להכשרת אוכל׳ בוגרות לחזרה למעגל העבודה." 0529244356

פריים טיים סטודיו

מהן המטרות העיקריות שלכם ובאילו תחומים?

"בתחום החינוך אנו שואפים לקידום חדשנות ופרויקטים פורצי דרך לצורך מתן כלים פרקטיים לדור העתיד, מתן מענים מקיפים לחינוך המיוחד שלהבנתנו מהווה קושי אמיתי שמתמודדות איתו משפחות רבות ביישוב תוך למידת עומק של הבעיות ובחינת פתרונות יצירתיים, פתרונות מקומיים לסוגיות כח אדם בגנים, הבאת תקציבים נוספים ומתן מענה בסיבסוד נושא צהרונים וקייטנות ילדים. אנו יודעים ומודעים היטב שהיישוב מדורג 7 בדירוג הסוציואקונומי, אבל עדיין שואפים למקורות סיבסוד מקסימלי, וכמובן טיפול מניעה והתמודדות של תופעות שליליות בקרב ילדים ובני נוער, שימוש בסמים ואלכוהול, התמכרות למסכים, ליווי מקיף לילדים הסובלים מקשיים חברתיים."

"בתחום הקידמה והטכנולוגיה אנו מבקשים להשיא לשיפור ודיגיטציה של שירותי המועצה לתושבים, פיתוח אפליקציה הכוללת מענה קל ונוח לכל תחומי השירות לתושב, כלומר, הנגשת המועצה ומחלקותיה כולל שירותי מעטפת כמו פעילויות המתנ"ס לתושבים. בהשוואה לערים אחרות, אנחנו, ביי פאר, מאחור. האתר, לדעתנו, מאוד מסורבל, אין "כתובת" נוחה שמרכזת את המיידעים הנחוצים לתושבים."

"בתחום התכנון לעתיד אנו רוצים להביא לזיהוי, שיפור ופיתוח תהליכים, ע"י השלכה מהמגזר העסקי למגזר המוניציפלי."

"בתחום הקהילה אנו מבקשים להקים פלטפורמות של קהילות ידע, פורומים משותפים לתושבים, להיות מוכוונים ולרתום תקציבים במסגרת פרוייקטים של חברה וקהילה, חדשנות. החזון שלנו הוא לקחת את גן יבנה ולייצר בה אקו סיסטם של יחסי גומלין, היערכות נכונה לקליטת תושבים חדשים בגן יבנה, מבחינת תשתיות, דאגה לאוכלוסיה הצעירה, עתידה הכלכלי תעסוקתי, תעסוקה לנוער וכו'."

כיצד אתם מתכוונים להיחשף לציבור התושבים בגן יבנה?

"בקרוב יחלו חוגי בית יזומים, אך אנו לגמרי מזמינים כל תושב לשיח ישיר בגובה העיניים. נשמח לשבת לשיח בלתי אמצעי ופתוח, וזאת על מנת שיכירו אותנו מקרוב."

מדוע אינכם מתמודדים גם לראשות המועצה?

"המטרה שלנו, נכון להיום, היא לא לרוץ לראשות המועצה אלא להיות חלק משמעותי מהמועצה וממנגנוני קבלת ההחלטות ביישוב ולהעביר יוזמות שחשובות לנו."

מה חשוב לכם לומר בנוסף?

"אנו רוצים לבקש מהתושבים ולהזכיר שחשוב לצאת ולבחור בבחירות המוניציפליות, בדיוק כמו שיש לנו חובה אזרחית בבחירות הארצית. נשמח לקבל את אמון התושבים באמצעות כוח אלקטורלי, על מנת שנוכל להשפיע. אנחנו מבקשים להיות השופר של התושבים ולהשמיע את קולם. חשוב לנו שהתושבים יבדקו את כל הנתונים של כל המתמודדים ואז יחליטו."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה