כיצד משחקי וידאו יכולים לשפר את הדרך שבה אתם לומדים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b7dabf39-6c17-4a0e-b1b8-81cbeef360e1','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b7dabf39-6c17-4a0e-b1b8-81cbeef360e1','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b7dabf39-6c17-4a0e-b1b8-81cbeef360e1','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,37801,'Image','');},15]]);})

משחקי וידאו נוגעים באופן טבעי לדרך שבה אנו לומדים: הם ממקדים את תשומת ליבנו ועוקבים אחר ההתקדמות שלנו כשאנו מתקדמים לעבר מטרה ברורה. קריס אלכסנדר, פרופסור לעיצוב משחקי וידאו וגיימר נלהב בעצמו, חושב שצריך להשתמש באותם אלמנטים בחינוך המסורתי כדי לתת מענה לסגנונות למידה שונים ולערב תלמידים ברחבי העולם, הן באופן אישי והן באינטרנט.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה