חגיגות שנה למועדון אקי"ם לבוגרים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('4a6f4923-bef1-47dc-af9c-c7e127f106ed','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום ראשון השבוע צויינה חגיגית שנה לייסודו של המועדון החברתי הרב נכותי לבוגרים עם מוגבלויות. בעקבות העבודה המשמעותית שנעשית במסגרת המועדון, נשקלת פתיחת המסגרת גם לבני 16-18.

במועדון שפועל 3 ימים בשבוע בשעות אחר הצהריים חברים כיום  14 בוגרים מגיל 18 ומעלה. אלו מתכנסים פעמיים בשבוע במועדון ייחודי ברחוב הארגמן בגן יבנה. כמו כן, אחת לשבוע הם משתתפים בפעילות בתחומי המתנ"ס.

המועדון מקיים מכלול פעילויות בתוך המועדון ובשילוב עם הקהילה. בהן יצירה, ספורט, מופעים והצגות, ציון אירועים משמעותיים סביב לוח השנה ועוד.

בין היתר הוקמה מקהלה אשר משתתפים בה חברי המועדון. זו פועלת לצד חבורת הזמר היישובית "הקול כלול". שהופיעו יחד ובנפרד באירועים חגיגיים ביישוב והנעימו את הערב החגיגי בשני שירים מרגשים במיוחד.

במעמד המרגש השתתפו דרור אהרון ראש המועצה, ירדנה אוקמן סגנית ראש המועצה מחזיקת תיק החינוך, ליליה פנחס מפקחת אגף השיקום משרד העבודה והרווחה מחוז מרכז, ריבה מוסקל מנכ"לית קרן שלם, סיגל פרץ-יהלומי, מנכ"לית אקים, קרן מורג רכזת מועדוני פנאי בוגרים איזור השפלה, נתי בן נתן סמנכ"ל אקים, גבי גולדשטיין מנהל המחלקה לשירותים חברתיים וצוותו המקצועי, חברי פורום ההורים לצרכים מיוחדים, עליזה זית דניאל רכזת צרכים מיוחדים נציגת המתנ"ס, רעות רפלקמן קצינת הביקור הסדיר במחלקת החינוך, והורי החברים.

 

סיגל פרץ יהלומי, מנכ"לית אקים ישראל: "אנחנו באקים מאמינים שכל אדם הוא נשמה אחת ויחידה שאין שני לה, והוא צריך להיות חלק מקהילתו בכל תחומי חייו. המציאות מוכיחה שחברה שמכלילה את כל חבריה היא חברה חזקה וטובה יותר, וזה מה שקורה בגן יבנה. גן יבנה אימצה את החברים המיוחדים לחיקה כחלק בלתי נפרד מהקהילה במועדון החדש שפתחנו עם המתנ"ס במקום מרכזי ולא במסגרת מבודלת משאר האנשים".

דרור אהרון, ראש המועצה המקומית גן יבנה: "בחיי ראש רשות מעמדים מרגשים , אך אם עלי לאפיין את אחת הפעולות המשמעותיות והמספקות ביותר שעשינו למען הציבור, הרי שזו הקמת מועדון זה, כמו גם הפעלת מועדון נ.מ.ש. לילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 5-15".

נשאו דברים גם ריבה מוסקל מנכ"לית קרן שלם וליליה פנחס מפקחת אגף השיקום על התהליך החשוב בהקמת המועדון. אלו ציינו את פעילותם של הורי הבוגרים בהובלת שרה ואפרים משה שבמשך שנים רבות לא ויתרו על חלומם להקים מענה לאנשים עם מוגבלות ביישוב והיו בקשר רצוף עם ראש המועצה והגורמים המקצועיים . 

כמו כן צויינה פעילותה העניפה של מנהיגות ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים הקיימת בגן יבנה לכלל האוכלוסיה עם המוגבלויות, תוך חיבור מיוחד ומשמעותי עם ראש המועצה המקומית, ומחלקות הרווחה, החינוך והמתנ"ס. 

בסיכום הדברים עודכנו כי נבדקת אפשרות לפתוח את המסגרת גם לגילאי 16-18, קבוצה שקיימת בגן יבנה ולה כיום עדיין אין פעילות ממוסדת.

ואחרונות חביבות, ראוי לציין את תרומתן המשמעותית של שניים: ליזי הבדלה - רכזת המועדון, ויהל עמנואל - מדריכת האומניות, שנמצאות מאחורי הקלעים ודואגות לכל.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה