בשורה לתושבים: מכון הרישוי עד הלום פתוח ונותן מענה לתושבי גן יבנה והסביבה

$(function(){setImageBanner('c62c782c-1d5b-4aca-aa62-125ab45f1d0e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בחודש שעבר דווח על כוונת משרד התחבורה להשעות את פעילות מכון הרישוי עד הלום, בעקבות ליקויים לכאורה שהתגלו בתפקודו. בית המשפט העליון נעתר לבקשת מכון הרישוי והקפיא את הליך ההשעיה

מכון הרישוי עד הלום ממשיך את פעילותו  כרגיל, והשבוע קבע בית המשפט העליון כי פעילותו תימשך עד אשר תידון העתירה שהגיש נגד משרד התחבורה. בית המשפט העליון לא היה מוציא צו זמני, אילו היה סבור כי פעילות המכון רשלנית או מסכנת חיים. 

בביקורת שנערכה ע"י משרד התחבורה לפני שנתיים נמצאו ליקויים, ובמכון הרישוי טוענים ובצדק כי מדובר בליקויים מנהלתיים בלבד ונושא הבטיחות מתנהל ללא רבב. העונש שהשית משרד הרישוי על מכון הרישוי אינו מידתי, כך טענו במכון הרישוי ואף הוסיפו כי משרד התחבורה התעלם  לכאורה  מעובדות שיכלו לשלול את הטענות כלפי המכון ועובדיו.

בדיון הקודם קבעה השופטת כי העונש שרצה משרד התחבורה להשית על מכון הרישוי הוא כבד. "אין ספק כי הנזק לעותרים, לכל עובדי מכון הרישוי ולמשפחותיהם הינו חמור (ואף לתושבי האזור) אשר תיגרע מהם אפשרות נוספת לביצוע מבחן רישוי", כתבה השופטת צילה צפת מבית המשפט לעניינים מנהליים בתל אביב. סגירת המכון עלולה להביא לפגיעה קשה בכל העובדים שמתפרנסים מהמקום, וכן לכל תושבי האיזור.

כאמור, בעקבות עתירה שהגישו במכון הרישוי לבית המשפט העליון, נקבע כי מכון הרישוי ימשיך לפעול עד לסיום הדיונים המשפטיים. ברור לכל כי אילו מכון הרישוי היה רשלן בעבודתו, הוא לא היה ממשיך בפעילות בהוראת בית המשפט.

מכון רישוי עד הלום – קצת היסטוריה

המכון פעיל כבר למעלה מ29 שנה. וממוקם בצומת עד הלום.

את המכון מפעיל יוסי כהן ומסביר " לנהל מכון כזה צריך לדעת שמדובר בהמון אחריות, אנחנו עובדים בכפוף למשרד התחבורה ולהוראותיו. אנחנו לא לוקחים סיכונים ולשם כך גם עושים ביקורת על הבוחנים עצמם ומוודאים שהם לא משחררים לקוחות  ועושים הנחות. מדובר בבטיחות על הכביש, ובחיי אדם  ולכן  אנחנו לא מתפשרים".

ניתן להכיר במקצועיות המכון דרך כך שהחברות הכי גדולות באזור משתמשות בשירותיו כגון: אלתא, עריית אשדוד, חברת אפיקים, אלדן השכרת רכב, חברת אלבר, חברת חשמל, ותושבי מועצה אזורית באר טוביה, מועצה אזורית גן יבנה, הרץ' ועוד רבים.

המכון נותן מענה לכל סוגי הרכב, במכון קיימים שלשה מסלולים  אחד עבור כלי רכב כבדים ושניים עבור כלי רכב פרטיים.

במכון עוברים מידי יום מעל 250 כלי רכב בדיקה ומקבלים מענה מקצועי ביותר, המכון מספק שירות לתושבי אשדוד והסביבה.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה