נזילה בחשבונות הבנק של תושבי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('46a9273c-2149-4a1a-bc6f-137a514dd5cd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחרונה התקבלו מספר תלונות כנגד תאגיד המים של גן יבנה "מי יבנה", בנוגע לגידול בסכומי התשלומים, אשר נבע משינוי ברישום מספר הנפשות במשפחה. אתם תופתעו לגלות מהי הסיבה לטעות שחלה ועלתה לחלקכם ביוקר.

 

לאחרונה התקבלו מספר תלונות כנגד תאגיד המים של גן יבנה "מי יבנה", בנוגע לגידול בסכומי התשלומים, אשר נבע משינוי ברישום מספר הנפשות במשפחה.
לאור הפניות הזועמות של התושבים על תשלומי מיסי המים הגבוהים שנאלצו לפתע לשלם "ללא כל הודעה מוקדמת", יצא צוות אתר גן יבנה.נט לברר את פשר ה"הונאה". אתם תופתעו לגלות כי תחושת ההונאה נבעה מחוסר תשומת לב של התושבים.

מבדיקה שערכנו עם תאגיד מי יבנה, עלה כי התאגיד פעל כשורה ועדכן את התושבים בעזרת מכתבים אודות השינוי שחל באופן עדכון מספר הנפשות, וזאת במידה והיה קיים פער בין הנתונים שהיו ביידי התאגיד לבין הנתונים שהתקבלו ממרשם האוכלוסין. במכתב זה צוינו על ידי התאגיד שלושה אפשרויות לביצוע עדכון מיידי (באפליקציה, SMS, באתר). כמו כן, התאגיד הוציא הודעות SMS לאלה שטרם עדכנו ואף פרסם הודעה בנושא באתר האינטרנט שלו.

מסתמן אם כך, כי השינוי בוצע לצורך עדכון הרישומים כחלק מתהליך התייעלות התאגיד. בתחילת השנה, כל בית אב קיבל מכתב הודעה בדבר השינוי, בו התבקש לעדכן את הרישומים באופן עצמאי מול התאגיד. במקרים בהם תושבים לא ביצעו זאת כפי שנתבקשו וחל שינוי במספר הנפשות במשפחותיהם, נאלץ התאגיד להסתמך על נתוני מרשם האכלוסין. הטעות שנבעה ככל הנראה מחוסר סינכרון בין מרשם האוכלוסין לבין מצב המשפחות בפועל, הוביל לגידול בחשבוניות תשלומי המים שנאלצו התושבים לשלם.

חשוב לציין, כי עליכם לבדוק את הנושא, ובמידה וישנו צורך בשינוי מספר הנפשות, יש לעשות זאת מול תאגיד מי יבנה באופן ישיר. זאת על מנת למנוע תשלום מיסים גבוה מן האמור. במקרה בו נמצאה טעות, ישיב התאגיד באופן רטרואקטיבי את סכום הזיכוי לתושבים.

 

 

מתאגיד מי יבנה נמסר בתגובה: "הליך עדכון התושבים בדבר אופן שינוי איסוף הנתונים לקביעת כמות מוכרת, בוצע על ידי התאגיד על הצד הטוב ביותר ובהתאם להוראות החוק. כלל הטענות המדברות על חוסר עדכון הינן מנותקות מהמציאות. לראייה בין חודש ספטמבר 2016, בו הודענו לראשונה על השינוי, ועד לחודש פברואר 2017 ביצע התאגיד כ-4,000 עדכונים בבתי אב, הן ביבנה והן בגן יבנה. כידוע, התאגיד פועל על פי חוק ובחודש פברואר חויב על ידי הרגולטור להפחית את מספר הנפשות בבתי האב שלא ביצעו את העדכון הנדרש וזאת על אף שנשלחו אליהם מספר הודעות בנושא. התאגיד נכון תמיד לסייע לצרכניו ומשכך מעניק להם את האפשרות לעדכן רטרואקטיבית את מספר הנפשות בנכס החל מאפריל 2016 ובהתאם לכך יינתן זיכוי. עדכון רטרואקטיבי יבוצע בהתאם להצגת האסמכתאות הנדרשות ופרטים נוספים בנושא ניתן לקבל בתאגיד."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה