בביקורו הראשון בגן יבנה, החליט הסולטן להישאר לצמיתות

$(function(){setImageBanner('ee981eb6-0d22-4795-a6e3-9339e0abc6c4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

סיפורה של המנה המנצחת התחיל אי שם בשנת 1964. המחירים הוגנים לכל כיס, החיוכים סביב מחממים את הלב והטעם משאיר חשק לעוד."פשוט מדהים לראות את כל בני המשפחה תורמים בשביל ההצלחה".

 

בתחילת חודש מאי, נכנס לחיינו (תושבי גן יבנה), שחקן חדש בתחום המזון המהיר. בתאריך ה4/5 פתח "פלאפל הסולטן" המסורתי את שעריו שמעטרים את קניון מכבים בישוב, לכל אוהבי הפלאפל ולאלו שטרם גילו את המתכון המשובח.

העסק המשפחתי של בני סולטן, מגולל סיפור בן דורי דורות וניתן להרגיש זאת בכל ביס וביס מהמנה המופלאה, שטעימה ממנה תעניק לכם תחושת חיבוק חמים של בית.

סיפורה של המנה המנצחת התחיל אי שם בשנת 1964 בשכונה קטנה בעיר פתח-תקווה, בזמנים בהם פתיחת עסק של מזון מהיר, לא הייתה עניין של מה בכך, ורשתות המזון המהיר למיניהן עדיין לא היוו כשליש מכל מרכז מסחרי.

דוד סולטן, אב המשפחה, החליט להוציא לאור מתכון ייחודי של הכדורים המוכרים והאהובים, מתכון סודי שהמרכיב העיקרי בו הוא המסורת המשפחתית היוצרת טעמים ייחודיים של בית. סולטן הקים יש מאין מסעדה קטנה שהפיצה את הריח ובעקבותו את השמועות, בכל רחבי העיר. המקום הפך ידוע לכל, בשל הטעם המופלא.

היום, לאחר לא מעט שנים, בתו של דוד- נטלי, תושבת גן יבנה מזה כ-20 שנה, הגיעה לישוב בעקבות נישואיה לתושב ותיק, החליטה להמשיך את המורשת שהנחיל אביה. נטלי איחדה את מרבית בני המשפחה ויחד הם פתחו את הסניף המסורתי השני של "פלאפל הסולטן" בגן יבנה, עיר מגוריה.

"פשוט מדהים לראות את כולם תורמים בשביל ההצלחה. המקום מאכיל כמויות של אנשים ומזין אותם מהפלאפל הטעים עם המתכון הסודי והמנצח", מספרת נטלי.

האב לבטח גאה.

אמנם, כבודו של הפלאפל כמתכון סודי ומיוחד, מונח במקומו. אולם, במקום ניתן למצוא מנות נוספות שיספקו כל חך- סביח מפנק, כריכים מיוחדים, שקשוקה ועוד. המחירים הוגנים לכל כיס, החיוכים סביב מחממים את הלב והטעם משאיר חשק לעוד.
צוות גן יבנה.נט מצא את נחמתו בין הכדורים ומזמין גם אתכם, תושבים יקרים, להתפעל מהטעם הייחודי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה