משנים את חיינו לטובה בקלות ובפשטות עם בטי נעים שרם

$(function(){setImageBanner('3a02a6ad-967b-4c14-9442-d2889096cb1c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בטי נעים שרם, מלמדת אותנו להשתחרר מהאמונות המעכבות אותנו בזוגיות, בקריירה, במשפחה, בשמירה על בריאותנו ועוד. להחליף את האמונות המתבססות על חוויות הילדות שלנו ומונעות מאיתנו לנהל את חיינו כפי שנכון לנו.

 

בטי נעים שרם, תושבת גן יבנה, מטפלת אישית וקבוצתית בשיטת "מהפנים אל הפנים" שיצרה בעצמה לשינוי חשיבה ותודעה. שרם כתבה והוציאה לאחרונה לאור את הספר הנחשק "הכל אפשרי בקלות ובפשטות", ומציינת- "מדובר בצורת חשיבה והרי ידוע לנו שהכל מתחיל ממחשבה".


הוריה התגרשו כשהייתה בסך-הכל בת 7, והיא עברה לגור עם אמה בעיר אחרת. כאן החל המסע של בטי, שאת משמעותו היא הבינה רק לאחר שנים רבות. את תהליך ההעצמה האישי שלה, ליווה המשפט המהדהד: "הכל לטובה, הכל לטובתי והכל מדויק".

בטי החשיבה עצמה כילדה שורדת, ואף הגדירה זאת "טום בוי".
בגיל 15, בהיותה תלמידת כיתה י', חברה קרובה רשמה אותה לתחרות יופי מקומית בבת ים. "לראשונה גיליתי את הנשיות שלי", מספרת בטי, "נעלתי עקבים, עליתי על במת התחרות וזכיתי במקום השני". מי שיזכה לראותה בימים אלו, יגדיר מחדש את המונח 'אישה'.

לפני מספר שנים התגרשה בטי ונותרה בגפה עם ארבעה ילדים, אז עוד עבדה כמורה להיסטוריה בבית ספר. היום, בזכות האמונה שהניעה אותה, חיה בטי כמנצחת כששמה הולך לפניה ותמונותיה מעטרות כתבות מפרגנות במגזינים נחשבים כמו "לאישה".

מעבר להיותה נטורופתית מוסמכת, שרם בעלת קליניקה, במסגרתה היא עוזרת לאנשים ליצור שינוי משמעותי במגוון תחומי החיים המשתנים ולחיות גם כמנצחים. נוסף על כך, מעבירה בטי בקורסים ובסדנאות את רזי השיטה המהפכנית שיצרה.

בחמישי שעבר ליווה צוות אתר גן יבנה.נט את אחת מהסדנאות המרתקות בניצוחה של בטי, שהתקיימה בישוב. יחד עם נשים וגברים בגילאים שונים, נוכחנו לדעת כי ניתן להשתחרר מהאמונות המעכבות אותנו בזוגיות, בקריירה, במשפחה, בשמירה על בריאותנו ועוד. אלו הן האמונות המתבססות על חוויות הילדות שלנו ומונעות מאיתנו לנהל את חיינו כפי שנכון לנו.

"להחלטות הקטנות שלנו יכולת לשנות חיים שלמים"

בטי מלמדת בעזרת שיטת התטא הילינג- לעבוד עם מחשבות ולהגיע לאמונות השורש של האדם דרך התת מודע. "אנחנו לא שולטים על כלום מלבד הבחירות שלנו, כאשר הבחירה מתבססת על מחשבות, פחדים ואמונות".

בכל רגע נתון יש מחשבה אחת, כל מחשבה נשענת על אמונות מהעבר והיא היוצרת פעולה שהופכת להרגל במידה והיא מתמשכת. פחד ואומץ הן מחשבות ועלינו לבחור היכן להיות, בעזרת האמונה שמשחררת את הפחד.

חשיבה הישרדותית הנוגעת למה שחשוב ודחוף היא חשיבה לטווח קצר. על מנת לפעול בטווח הארוך, יש לחשוב על מטרה חשובה שאינה דחופה.

בטי לימדה אותנו לצאת מאזור הנוחות שלנו, שהוא כויכול אזור הוודאות הגובר על הקול הפנימי שלנו, זה שחולם לרוץ קדימה, זה שצמא לאושר אישי. למדנו למצוא את הרווח שלנו ממי שאנחנו, לגלות מי אנחנו באמת ומהם רצונותינו. גילינו שעל מנת למצוא תשובות, יש לשאול שאלות ולהניח פחות הנחות. למדנו לקבל את עצמנו כאחד ואת עצמנו כחלק מיקום בו כל האנרגיות פועלות בהרמוניה לטובתנו.

למדנו יופי מהו, וכעת, נוכל לומר בוודאות: "בטי- יש יפות ממך, אך אין יפה כמוך!"

מחפשים את האושר? מעוניינים בשינוי לטובה בחייכם? הדבר פשוט וקל,
כנסו לדף הפייסבוק של בטי: "מהפנים אל הפנים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה