התהלוכה: אוהבים, צועדים ומתחברים

$(function(){setImageBanner('ae82fae8-fe81-4636-956b-eb518e56abfa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ל"ג בעומר השנה (2017) שחל ביום ראשון האחרון, היה חוויה מיוחדת למשפחות ולילדי גן יבנה, בחסות בית חב"ד שהפיק מספר אירועים קצביים ומהנים במיוחד.

 

בבית הספר אילן רמון שכבות א'-ב' צפו במחזמר ל"ג שמח, מופע ייחודי ועכשווי שהעביר את תכני היום והדגיש את המסר החשוב של אהבת חינם ללא תנאי.

בבית הספר בן גוריון שכבות א'-ב' ושכבות ג'-ד', צפו במחזמר המים והסלע מופע ייחודי שהעביר את תכני היום והדגיש את המסר החשוב של ההתמדה במטרה ואהבת חינם.

הנהלת בתי הספר, הרכזות החברתיות, התלמידים והמורות שיתפו פעולה ונהנו מהתכנית המרתקת.                      

בשעה 16:30 התקיימה במתנ"ס גן יבנה תכנית מרתקת למשפחות וילדי היישוב. חמישים המקדימים קיבלו את המשחק החדשני הספינר, מכבי שירותי בריאות העניקו לכולם בקבוקי מים, כנס ענק, מעניין, דינמי, קצבי וסוחף העביר את ערכי היום בצורה חווייתית ומהנה במיוחד עם הרבה הפתעות, הגרלות ופרסים. את 12 פסוקי הקודש הכריזו ילדי מועדון המעשים הטובים וחוג יצירה ומסורת המשתתפים מידי יום חמישי בפעילות במתנ"ס, בבית הכנסת "אהבת ישראל" בתבור ובכיתת לימוד בבית ספר סיני. 

יחדיו צפו המשתתפים בסרט המרתק 'המסע אל האוצר', ממנו למדו שאמנם דורנו הוא רק "ננס" לעומת הדורות הענקיים הקודמים לנו אך לנו "הננס" ע"ג הענק יש עוצמה מיוחדת! והמעשה הטוב "הקטן" שלי או שלך בכוחו להכריע את העולם לגאולה!!!  

בסיום הכנס יצאו המשתתפים לתהלוכת הליכה בסימן אחדות ססגונית, מלאת צבע אור ושמחה אל רחבת קניון פרנדלי.

משמעות "התהלוכה" היא עליה בקודש מדרגה לדרגה, הארת רחובות היישוב באור שמחה ואחדות. קניון פרינדלי קיבל במאור פנים את הצועדים, עם מוזיקה שמחה. כולם נהנו משתיה קרה ומרעננת, וכן הפרחת בלונים עם תפילה להצלחת כל התושבים.

ראש המועצה מר דרור אהרון כיבד בנוכחותו ובירך את הפעילות המאחדת והמבורכת, שני ילדים זכו באופניים יוקרתיות ועוד, כהכנה לחג השבועות, הלא הוא זמן מתן התורה. כל משפחה קיבלה את "התורה שלי", חומש שמות מאוייר ומדהים ביופיו וספרון קודש 'חבר זהב' המספר על אהבת ישראל לילד המיוחד.  

המסר המוביל בתהלוכה ובכינוס הוא אחדות עם ישראל. באמצעות פעולה זו ביקש הרבי מחב"ד למהר עוד יותר את ביאת המשיח והגאולה ולצאת מן הגלות שבאה עלינו בשל שנאת חינם. "דווקא ביום ל"ג בעומר, יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי שציוה לשמוח ביום זה, היום בו פסקו תלמידי רבי עקיבא מלמות על שלא נהגו כבוד זה בזה, ראוי להראות את אחדותו של עם ישראל וכיצד ילדים יהודים מכל הזרמים ובכל הגילאים מתאחדים סביב המגבש והמחבר", ציין הרבי מחב"ד.

"תהלוכות הילדים תחת הסלוגן 'יחד כל ילדי ישראל ובאהבת ישראל נביא את הגואל' מתקיימות בכל מקום בעולם. הססגוניות עם בלונים פורחים והמון צבע באוויר, בלווי מוזיקה שמחה, בהחלט העניקו תקווה לעתיד טוב יותר", מסכם הרב שניאור קורנט, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד גן יבנה.

בהצלחת האירועים לקחו חלק המועצה המקומית, מתנ"ס גן יבנה, תרבות יהודית, רשת חנויות ויקטורי, בעלי עסקים ותורמים מקומיים וידידי בית חב"ד, הנהלת קניון פרנדלי וחלק מבעלי העסקים במתחם.       

                                                                                                                             

      

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה