נר לכל חלל

$(function(){setImageBanner('00e5304e-ff7e-4ffa-b6c0-489d75418705','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביה"ס הוותיק בגן יבנה חיבר בדרך מיוחדת, בין בוגריו הנופלים לאורך השנים לבין התלמידים הצעירים. "החיילים האלו נתנו את חייהם בשביל שאנו נוכל לחיות חיים נורמלים. הרגשנו שאנו מכירים יותר מקרוב את הנופלים בוגרי בית הספר"

ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה יצא בית הספר היסודי "בן גוריון", מוותיקי בתי-הספר בגן יבנה, ביוזמה מיוחדת לזכר חללי צה"ל בוגרי ביה"ס. במהלך השנים נפלו במלחמות ישראל 16 מבוגרי בית הספר, מטרת המיזם להביא לתודעת התלמידים הצעירים את הנופלים דרך סיפוריהם האישיים. 

עבור כל חלל עוצבה מדבקה ועליה דיוקנו, שמו וברקוד לסריקה סלולרית, שהוביל למידע נוסף אודות הנופל, מתוך אתר "יזכור" של משרד הביטחון. את המדבקות הדביקו על נרות נשמה שחולקו לתלמידים.

"הילדים קראו, שאלו שאלות והתעניינו בנופלים וסיפורם. באמצעות הפעילות ייצרנו מעין חיבור אישי לנופלים בוגרי בית הספר. אנו מוקירים את זכרם ורואים חשיבות רבה בכך שתלמידינו יכירו את החיילים, שנפלו ובמותם ציוו לנו את החיים" מספרת רונית גרינברג, מחנכת כיתה א' 3 ויוזמת הרעיון.

"חזרנו לכיתות מטקס מרגש בו נכחו גם חלק מהמשפחות השכולות של בית הספר" סיפרו תלמידי שכבה ו'. אח של ברק דגורקר בוגר בית הספר שנהרג בצוק איתן, קרא יזכור. בכיתות קיבלנו מדבקות עם שמות הנופלים, הדבקנו אותן על נרות נשמה ,סרקנו את הברקוד וקראנו עליהם. זו הייתה פעילות מעניינת, מרגשת ומאוד חשובה. החיילים האלו נתנו את חייהם בשביל שאנו נוכל לחיות חיים נורמלים. הרגשנו שאנו מכירים יותר מקרוב את הנופלים בוגרי בית הספר", סיכמו התלמידים.


 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה