חוגגים יום הולדת... שאנחנו לא נהיה שם?

$(function(){setImageBanner('f26c0501-a334-4c7d-a7ed-322ca022a467','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ארבע שנות ריצה, ארבע שנות היכרות עם חברים מופלאים, ארבע שנות כושר גופני, שינויי הרגלי חיים, וחשוב מכל- ארבע שנים של אמונה.
חגיגות יום ההולדת של מועדון הריצה "רצים עם הרוח"

קבוצת הריצה " רצים עם הרוח" בהנהלת יובל שרבי וסיגי בן יוסף, חוגגת את יום הולדתה הרביעי. מזה 4 שנים שמועדון הריצה מביא את משתתפיו לכדי שמירה על אורח חיים בריא, באווירה משפחתית ותמיכה אינסופית, יוצרים המדריכים שינוי לטובה.

החגיגות שהתקיימו הבוקר (ש') עושות גם לנו חשק לרוץ, עם הרוח או בלעדיה. ארבעת קבוצות חברי המועדון, קבוצת ריצה נוספת מאשקלון, בהנהלת לי מזרחי ונציגים מקבוצת "רצי אשקלון", לקחו חלק פעיל במאורע שכלל בעיקר ריצה ואכילה.

מיד עם סיום הריצה, המשיכו המשתתפים לבית פרטי בגן יבנה, של אחד מחברי הקבוצה. שם ערכו סעודה משותפת שארגנו יחדיו, החליפו מנות, שיתפו בחוויות וקשקשו רבות.

לי מזרחי, רצה מאשקלון, מברכת: "שאפו על האמפריה שבניתם. "רצים בדרך של לי" מאושרים לחגוג איתכם תמיד. אוהבת אותכם וגאה להיות החברה שלכם. היתה ריצה פורחת ושמחה כיאה לאנשים שרצים באהבה ושלא נדבר על הפריסה הטעימה"

אבי יעקב, חבר במועדון מזה כשנה, כותב: "איזה בוקר של כיף, ריצת חברותא של חברי המועדון מספר אחת, לכבוד חגיגות יום הולדתו ה-4. אני באופן אישי חוגג שנה של ריצה, שנה בה קיבלתי את הכלים לעבור מכורסא לריצה, להכיר חברים מופלאים, להכנס לכושר גופני, לשנות הרגלים בחיים והכי חשוב- להאמין בעצמי. תודה לכם מאמנים נדירים וקבוצה נפלאה, בלעדיכם זה לא היה קורה".

יובל שרביט, מנהל המועדון, מודה לכל חברי הקבוצה, למאמנים, לצלמים ולחברים שבאו לפרגן, ומאחל לכולם עוד שנים של ריצה וחברות.

סרטון מסכם:

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה