האם נבחרת  הכדורשת מגן יבנה תעשה היסטוריה בהשתתפותה במשחקי המכביה?

$(function(){setImageBanner('307002ef-504e-46aa-90b4-90b6f75a48f4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

איגוד הכדורשת הישראלי, המונה יותר מ- 5,000 נשים מרחבי הארץ, הביא את ראשי המכביה להחליט כי הענף יקיים טורניר בו ישתתפו למעלה מ-10 אלף ספורטאים מקצועיים, באירוע שיתקיים ביולי השנה. כ-45 קבוצות מרחבי הארץ והעולם ייקחו חלק בטורניר הבינלאומי, ביניהם קבוצת שחקניות הנבחרת הייצוגית של  גן יבנה.

 צילום: דוברות מועצת גן יבנה

בשנים האחרונות עולה וצומח ענף ספורט הנחשב לספורט הנשים המוביל בארץ – כדורשת. לאור הצלחת הענף, והתפשטותו ברחבי הארץ, החל איגוד הכדורשת הישראלי להפיץ את הבשורה ברחבי העולם ולקיים טורנירים, תחרויות, מחנות אימונים והקמת קבוצות במקומות שונים על פני הגלובוס. בתוך כך, הפופולאריות של ספורט הכדורשת והפצתו משכו את תשומת הלב של מכבי ישראל ואלה הביאו את ראשי המכביה להכריז עליו כספורט שיקיים באירוע טורניר "בסימן המכביה". 

לפני כ-10 שנים הוקם איגוד הכדורשת הישראלי שפעל כדי להפיץ את בשורת המשחק ברחבי הארץ. כיום, האיגוד מונה כ- 5,000 שחקניות פעילות ב- 500 קבוצות. איגוד הכדורשת הזמין את הרשויות המקומיות להשתתף באירוע.    42 הראשונים שנרשמו, ביניהם  נבחרת ייצוגית מגן יבנה שמונה 14 שחקניות.

בנוסף לקבוצות העירוניות, ישתתפו במכביה 3 קבוצות מארצות הברית:  מבוסטון, אטלנטה וסן חוזה שבקליפורניה.

פעילות איגוד הכדורשת הישראלי היא מקצוענית עם 18 ליגות ברמות שונות, מליגת על, דרך הליגה הלאומית ועד ליגות שונות המחולקות למחוזות. כמו כן, מתקיימים במסגרתו טורנירים שנתיים, ליגה למקומות עבודה וליגת נערות. נוסף לזה לאיגוד תקנון של התאחדות ותחתיו פועלות אגודות ספורט חברות.  

המכביה ה-20 תתקיים בין התאריכים 4-18 ביולי. זו ידועה כאירוע הספורט היהודי הבינלאומי הגדול ביותר, בהשתתפות כ-10,000 ספורטאים וכ-22,000 חובבי ספורט נוספים, מ-80 מדינות. טקס הפתיחה שיעמוד בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים יתקיים באצטדיון טדי.

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

בשנים האחרונות הבין איגוד הכדורשת הישראלי את הפוטנציאל העצום והחל לקדם מהלכים מול מסגרות ספורט בעולם.  האיגוד הגיע לסיכום על הרחבת הפעילות והקמת ליגות ביעדים שונים בחו"ל, בין השאר ב-Corporate Games שמארגן תחרויות ספורט ב-60 ערים ברחבי העולם, ארגון מכבי העולמי וארגון ה-JCC שיפתחו דלתות לקהילות יהודיות בחו"ל. האיגוד, שם לו למטרה להפוך את הסטארט-אפ הישראלי לנחלת כל נשות העולם ולפתח ענף ספורט נשי בשם Catchball. 

מרב צימרמן, ממייסדות האיגוד וחברת הנהלת איגוד הכדורשת: "השתתפות ענף הכדורשת במכבייה היא הגשמת חלום ועמידה ביעד שהצבנו לעצמנו. הכרת המשחק כענף רשמי במכביה סוללת עבור ענף הכדורשת את הדרך להיותה ספורט רשמי ומוכר". 

דרור אהרון ראש המועצה: "הבאנו את תחום הכדורשת לגן יבנה דרך ליגת מאמאנט שפתחנו. הצלחת הליגה הביאה תוך זמן קצר מאד להישגים בקנה מידה ארצי. אנחנו כבר גאים ומצפים בדריכות לתוצאות, אם כי עבורנו בכל מקרה השחקניות של גן יבנה הן אלופות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה