פפארצי כלבים: צילום הכלב שעלה ביוקר לתושב גן יבנה

$(function(){setImageBanner('ff5eb27a-f72c-49ab-b8f0-95bf83cbcdda','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ניסים טוויטו מתקומם על צורת פעולה שערורייתית שאינה מתקבלת על הדעת, של נציגי השירות הווטרינרי, בשל קנס שנשלח לביתו על אף חפותו.

 

ביום שישי האחרון ה-17 למרץ, הופתעו ניסים טוויטו ורעייתו לגלות בתיבת הדואר של ביתם, דו"ח על סך 730₪. הדו"ח ניתן בגין כלב מסוג מעורב, שלכאורה בבעלותם הנמצא משוטט ברחובות.


הכלב חדר לחצר ביתם של בני הזוג ברחוב השעורה בגן יבנה בתאריך ה-14 למרץ, במהלך מנוסתו מרדיפת פקח השירות הווטרינרי, שניסה ללכוד אותו.

טרם בירר אודות הכלב ובעליו, וללא קריאת הצ'יפ שנמצא על הכלב, הפיק הפקח את הדו"ח "על סמך הסבירות שהכלב נמצא בחצר של בעליו", כך דיווחו הרפראנטית דורית קוז'ק ומנהל השירות הווטרינרי בגן יבנה, מר איבגי, לאחר שהגישו בני הזוג ערעור.

השרות הווטרינרי קרא את ניסים ורעייתו למעין מסדר זיהוי עבור הכלב שברשותם, לצורך בדיקת השבב שלגופו והשוואה עם פרטיהם המזהים. אכן נמצאה טעות במתן הדו"ח.

אולם, הדו"ח לא בוטל באופן מידי ומנהל השרות הווטרינרי הודיע לתובעת המועצה המקומית לבטל את הקנס ובכך הקפיא את הליכי הגביה עד לבירור הביטול. מה שאינו לקח בחשבון, מנהל האגף, היא הריבית בגין אי תשלום הקנס, שייאלצו לשלם הזוג טוויטו. 

"צורת הפעולה שערורייתית ואינה מתקבלת על הדעת, הדבר מקומם ומכעיס", מגן טוויטו על חפותו. הכלב שצולם ובגינו ניתן הדו"ח, שייך לבית השכן של הזוג. על הפקח לצלם את הכלב כפי שעשה, אך לבדוק היטב את הפרטים ובמידה בה קיימת סבירות גבוהה כי בעלי הבית בו נמצא הכלב הבורח, הם אכן מחזיקי הכלב, לשלוח התראה לבעל הדירה על מנת לאפשר לו להוכיח אחרת.

תגובת המועצה המקומית גן יבנה: "בבסיס החוק האוסר על שוטטות כלבים ברבים, עומד רצון הרשות המקומית ואף חובתה לדאוג לבטיחות הציבור ולבריאותו, ובתוך כך גם לשלומם של בעלי החיים.

בהתאם לתפישה זו, הרי שדו"חות פיקוח אינם מטרה, אלא אמצעי שתכליתו הגברת החוק והסדר הציבורי.

במקרה זהחלה טעות אנוש בהתנהלות הפקח.

בפני התושב הובעה התנצלות. עם זאת, הובהר לו שהחוק מחייב שמקבל הדו"ח הוא זה שיגיש מכתב ערעור.  מדובר בטופס פשוט למילוי ובנסיבות המקרה, זה כל מה שנדרש ממנו על מנת שהתובעת העירונית, שהיא הגורם המוסמך היחיד לעשות כן, תבחן את המקרה ובהתאם לנסיבות תאשר את ביטול הדוח."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה