המקלט של הכוכבים המוזיקליים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('0b83ff12-19f2-4111-8c9a-f6c2a462b3b5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"אנחנו באים לעשות מוזיקה, להנות ולהביע את עצמינו בדרך שנעימה לאוזן. אנחנו מבקשים עזרה עם הציוד שלנו שבלעדיו אנו לא יכולים לתפקד ולנגן כמו שצריך. דרור אהרון, לפני שאתה הופך את גן יבנה לעיר, תוודא שהיא יכולה לעמוד בזה"

חדר החזרות הוא בית חם למוזיקאים בגן יבנה הפוקדים אותו באופן קבוע לצורך חזרות להופעות שבדרך. חדר קטן תת קרקעי הנמצא ביציאה מגן יבנה לכיוון חצור. החדר קיים מעל 255 שנים. חברי הלהקות שלוקחים חלק בחזרות ובהכנות לערבי המוזיקה המתקיימים במהלך השנה, משלמים מכיסם הפרטי על השימוש בחדר. לא אחת, נשאלת השאלה "לאן הכסף הולך?". היות והציוד שנמצא בחדר מוזנח ובלוי והחדר עצמו אינו מטופח ודורש ניקיון יסודי.


"אנחנו באים לעשות מוזיקה, להנות ולהביע את עצמינו בדרך שנעימה לאוזן. יש לנו בקשה לראשונה מזה זמן רב, אנחנו מבקשים עזרה עם הציוד שלנו שבלעדיו אנו לא יכולים לתפקד ולנגן כמו שצריך. דרור אהרון לפני שאתה הופך את גן יבנה לעיר, תוודא שהיא יכולה לעמוד בזה." קורא לעזרה הנוער היוצר.

החלל עבר לאחרונה שדרוג משמעותי לטובת ההרכבים המוזיקליים שנהנים ממנו. עשרות בני נוער ייהנו מעכשיו מחדר שישמש לחזרות מוזיקליות. מערכת תופים מלאה, שני מוניטורים אולפניים, קלידים ומיקרופונים בשווי של כ-20 אלף שקלים, סופקו בשבוע שעבר לחדר. 


המערכות החדשות כבר שימשו את משתתפי האודישנים לפרויקט "המקורוק" שחוזר השנה לגן יבנה.

דרור אהרון ראש המועצה בתגובה: "אנו עושים הכל כדי שחברי חדר החזרות הוותיקים יוכלו להעשיר עצמם בעולם המוסיקלי, ושבזכות ציוד איכותי וראוי יצטרפו נגנים וזמרים חדשים".


---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה