אוזני ההמן הטעימות ביותר של פורים 2017

$(function(){setImageBanner('d5501e07-1e16-4ffb-8f11-0448e10340a3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ספיישל לא סותמים ת'פה: טעמנו מגוון גדול של אוזני המן משלל מקומות, ויש לנו מסקנות! בואו לראות מה מחכה לכם במאפיות לכבוד פורים

מאת: לימור פרימרמן

פורים כבר תיכף כאן ואנחנו התייצבנו לבדוק את אוזני ההמן שמחכות לכם במאפיות וברשתות במובחרות.

את שלושת המקומות הראשונים במשתה הפורים שלנו גרפו השנה - מתוקה עם עוגת בריוש נפלאה, רולדין עם אוזני המן מלוחות מבצק גבינות שעושה חשק לעוד וביסקוטי עם עוגת גלאט דה רואה במילוי פרג עסיסי רך ומפנק. הנה כל הפרטים.מתוקה. צילום: בני גם זו לטובה

מתוקה
חם מהתנור: עוגת המן - עוגה מרובעת המורכבת מאוזני המן, עשויות בצק בריוש מתוק, בארבעה מילויים: פאדג' שוקולד נימוח, אגוזים וטופי, פרג וגבינה דובדבנים, אשר חברו יחדיו. בנוסף ליינים שונים של אוזני המן: בסגנון מקרונים, ממולאות בקרם פירותי בטעמי פירות יער ותותים, לימון ליים ומנגו. בסגנון קלאסי ממולאות שוקולד פאדג', פרג, אגוזים עם קרמל טופי, חלבה וקפה ושוקולד עם סוכריות צבעוניות. בסגנון מתוק- מלוח עם בצק צבעוני ממולאות בגבינה כחולה וריבת בצל, גבינת עזים וגבינת שמנת וריבת אפרסקים. ואחרונות חביבות הטבעוניות במילוי תמרים ואגוזים וללא סוכר במילוי פרג.

טעמנו: עוגת המן - מרשימה מאוד ולאן שתביאו אותה, היא בטוח תגנוב את ההצגה. מעבר לעובדה שהיא טעימה ועשויה בצק בריוש מתוק ורך, היא יפה וחגיגית ומקושטת בצבעוניות פורימית עליזה. בצענו ממנה משולשים, כל אחד במילוי אחר ונהנינו מכל ביס. מילוי השוקולד רך וקרמי לא כמו גושי שוקולד מריר שבדרך כלל יש בתוך אוזני המן. הגבינה-דובדבנים הזכירה לנו גביניות. השילוב בין הגבינה המתוקה לבין הבצק המתוק פשוט תענוג, ואפילו היינו מוסיפים עוד גבינה. את ליין המקרונים ואת המתוקים-מלוחים פגשנו גם בשנה שעברה, הצבעים הזוהרים של המילוי המקרוני, כמו גם הבצק הצבעוני של המלוחים, יוצרים אווירה פורימית שמחה. הנסיינים שלנו אהבו את השילובים המלוחים, במיוחד את אלה עם הבצק הירוק במילוי גבינה כחולה וריבת בצל ואת אלה עם הבצק הורוד.

הבחירה שלנו: עוגת הבריוש או כפי שקראו לה אצלנו בבית "וואו זה טוב", שהיתה טרייה ונמסה לנו בפה. שינוי מרענן ומפנק לאוזני ההמן הרגילות, מתאימה במיוחד לאוהבי בצק שמרים.

מחיר: עוגת המן – 55 שקלים. מארז אוזני המן - 35 שקלים ל-20-22 יחידות.

איפה קונים? סניף רמת אביב - נווה אביבים מרכז טאגור. סניף הרצל הרצל 18 תל אביב, סניף אסותא -רחוב הברזל 20, רמת החייל תל אביב, מתוקה רום סרוויס, 1-700-723-723 משלוחים ברחבי הארץ.רולדין. צילום: רונן מנגן

רולדין
חם מהתנור: אוזני המן עשויות בצק שקדים פריך במגוון מילויים. אלכוהוליות בשיתוף ה'כרם': קוואנטרו צ'ייז קייק ואמרטו מרציפן פיסטוק, גורמה בטעמי שוקולד קרמל מלוח, אגוזים בקרמל לצד אוזני המן, מסורתיות במילוי: פרג, תמר מג'הול וצ'אנקי שוקולד ומלוחות במילוי גבינת עיזים וריבת בצל ובמילוי בטטה ריקוטה.

טעמנו:
רולדין הכניסו השנה את האלכוהול שנהוג לשתות עד דלא ידע במשתה פורים לתוך חלק מאוזני ההמן שלהם. זה לא הופך אותן לאלכוהוליות, ומרגישים אותו בצורה עדינה ומרומזת מאוד, אבל זה גימיק נחמד. את הצימוקים בתוך ה״צ׳ייז קייק״ הם השרו בקוואנטרו ולאלה עם הפיסטוק והמרציפן - הוסיפו ליקר אמרטו שמאוד מורגש בטעם. שני הסוגים מוצלחים.

חוץ מהאלכוהוליות, אהבנו גם את אוזני ההמן המלוחות שמזכירות מאפים מלוחים בטעם משודרג. בצק הגבינות ממנו עשויים המלוחים רך ועסיסי והוא מקושט בגרעינים ובשומשום. המילוי של הבטטה-ריקוטה מעודן וטעים וגם גבינת העזים בשילוב ריבת הבצל מוצלח מאוד, המליחות של הגבינה והמתיקות של הריבה מאזנות האחת את השניה.

המלוחות של רולדין. צילום: רונן מנגן

בגזרת המתוקים אהבנו קודם כל את הבצק שעשוי שקדים והופך אותן לפריכות ורכות. הכי מוצלח היה השוקולד צ׳נקי, אבל זאת לא חוכמה גדולה כי אנחנו פריקים של שוקולד. בגדול מגוון הטעמים באמת רחב ומיוחד וההמלצה שלנו היא למצוא עם מי לחלוק ואז לנסות אחד מכל סוג. אם לא, לכו על המלוחים ועל האלכוהוליות.

הבחירה שלנו: הליין המלוח עם ציון לשבח לבצק הגבינות ממנו הן עשויות. מבין כל אוזני ההמן המלוחות שטעמנו השנה - הן היחידות שעשו לנו חשק לעוד.

מחיר: 12 שקלים ל – 100 גרם.

איפה קונים? לבירור הסניף הקרוב - 8999927 - 09 או באתר רולדין

ביסקוטי. צילום: בועז לביא

ביסקוטי

חם מהתנור: אוזני המן מבצק פריך במילוי תמרים ואגוזים, פרג והדרים, שוקולד בלגי, חלבה ופקאנים וקרמל בוטנים וגם שתי עוגות פורימיות: גאלט דה רואה - שכבות של בצק עלים חמאתי, קרם שקדים ומילוי פרג, ועוגת פאי פרג - שכבות של בצק פריך חמאתי, קרם פרנג'יפאן, מילוי פרג וקראמבל.ביסקוטי. צילום: בועז לביא

טעמנו:
הבצק של אוזני ההמן היה מהטובים שטעמנו. אוזני ההמן מתוקות, פריכות, ועם זאת קלילות ואוורוריות, ןלמרבה המזל לא גדולות מדי, כך שיכולנו לטעום כמה סוגים. אהבנו במיוחד את אלה עם השוקולד הרך ואת אלה עם החלבה והפקאנים שמורגשים היטב. אוהבי הפרג נדלקו על עוגת גלאט דה רואה ועל השילוב הנפלא בין הפרג המתוק והעסיסי לבין קרם השקדים שכאילו נולד כדי ללוות אותו. הבצק הקראנצ'י עוטף אותם יחד וכל ביס נאכל בתאווה גדולה.

הבחירה שלנו: גלאט דה רואה - כי צריך לדעת לעבוד נכון עם פרג כדי שהוא לא יהיה מר או יבש וכאן כל ביס ממילוי הפרג היה תענוג אמיתי.

מחיר: אוזני המן – 36 שקלים לקילו אוזני המן, גלאט דה רואה - 76 שקלים, פאי פרג – 58 שקלים לפס.

איפה קונים? הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה. טלפון להזמנות: 03-5704015/8.

לחם יין. צילום: בועז לביא

לחם יין
חם מהתנור: אוזני המן מיני במילוי ריבת לימון איטלקי, ריבת אגסים וריבת תות. וגם אוזני המן קלאסיקות במילוי קרמל בוטנים, חלבה פקאן, שוקולד בלגי, פרג הדרים, ממרח לוטוס ואגוזים ותמרים.

טעמנו: לכל מה שמגיע בגרסת מיני יש נטייה לגנוב את ההצגה פשוט כי הוא נראה חמוד. במקרה הזה, אוזני ההמן גם חמודות וגם פרקטיות למי שרוצה לטעום מכמה סוגים. אוזני ההמן הקטנות מרגישות כמו נישנוש ובלי לשים לב חיסלנו כמה. הבצק רך ונימוח, ממש נמס בפה ומילוי הריבות עשיר ובטעם ביתי, אבל כל הסוגים נושנשנו להם ככה בכיף כמו גרעינים.

הבחירה שלנו: הריבות, ובגודל שהן מגיעות בהחלט אפשר לנסות אחת מכל סוג.

מחיר: 11 שקלים ל-100 גרם.

איפה קונים? במאפיית לחם יין , החורש 4 קריית סביונים, יהוד.סידס. צילום: אסף אמברם

סידס

חם מהתנור: אוזני המן במגוון מילויים: פרג, שוקולד מריר, חלבה, שוקולד, מייפל ואגוזים ושוקולד ולוטוס.

טעמנו: חמישה סוגים של אוזני המן, מעט שחומות אך מאוד אסתטיות. למרבה השמחה מרקם הבצק היה טוב - לא רכרוכי מדי אבל גם לא קשה כאבן ורחוק מאוד מלהיות שרוף. מדובר בבצק מוצלח מאוד - קל לנגיסה, אך קשה דיו כדי לתת קונטרה למילויים הרכים. כמויות המילוי היו נדיבות ביותר, לפעמים אפילו קצת יותר מדי.
מוצלחת במיוחד הייתה אוזן ההמן במילוי הפרג הקלאסי, שנהנתה ממילוי נדיב ביותר מפרג שהורגש עליו שהוא טרי ועסיסי ונטחן לא מזמן. גם אוזן ההמן היפה במילוי לוטוס ושוקולד הייתה מוצלחת ומי שאוהבים את ממרח הלוטוס יתענגו עליה. מעט השוקולד שהתווסף ללוטוס הוסיף עניין והפך אותה למוצלחת מאוד.

שלושת הטעמים הנוספים - חלבה, שוקולד מייפל אגוזים ושוקולד היו מעט מתוקים מדי לטעמנו, בעיקר בשל כמות המילוי הגדולה. כל המילויים הללו היו במרקם משחה נחמד שעבד היטב עם הבצק, אבל אם היו טיפה פחות מתוקים היינו מתלהבים אף יותר.

הבחירה שלנו: אוזן המן במילוי ובציפוי פרג טרי ועסיסי.

מחיר: 2.5 שקלים ליחידה, 35 שקלים למארז או 10 שקלים ל-100 גרם.

איפה קונים? מאפיית סידס, קינג ג'ורג' 97 תל אביב, 03-540-4006.

לה פרינה. צילום: ירון בן חורין

לה פרינה

חם מהתנור: אוזני המן מבצק פריך על בסיס חמאה, בניחוח קל של גרידת תפוז ובמילוי פרג מבושל בתבלינים, תערובת תמרים, ממרח שוקולד עשיר וממרח חלבה קרמי.

טעמנו: אוזני ההמן של לה פרינה היו מהזן הגדול ועם בצק פריך ועבה יחסית. הן הגיעו עם ציפוי של אבקת סוכר וממראה עיניים לא עשו רושם מיוחד. גם הטעם לא היה מיוחד, אלא תעשייתי אבל עשוי טוב.

הבחירה שלנו: מילוי החלבה.

מחיר: 35.90 שקלים ל-300-350 גרם.

איפה קונים? תל אביב - הברזל 2 רמת החייל, שרונה מרקט, שוק אלנבי רוטשילד - יבנה 38.   סנטר - רחוב אנגל 78, כפר סבא הירוקה, סינמה סיטי - ילדי טהרן 3, ראשל"צ, נתב"ג - אולם מקבלי הפנים, סניפי טיב טעם ברחבי הארץ.

טאטי. צילום: דניאל לילה

טאטי
חם מהתנור: אוזני המן מקמח כוסמין במילוי אגוזים, אוזני המן במילוי אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, שוקולד, תמרים, גבינה ריקוטה מתוקה, באונטי – קוקוס ופתיתי שוקולד.

טעמנו: אוזני ההמן של טאטי בדרך כלל מוצלחות וגם הפעם הן לא איכזבו – הבצק שלהן היה עדין ופריך, והמילויים היו טעימים ומתוקים אבל לא עברו את הגבול המתיקות. בדיוק כמו שצריך. אהבנו בעיקר את מילוי השוקולד. את אלו עם המילוי המלוח פחות אהבנו.

הבחירה שלנו: ברוב קולות, אוזני המן במילוי שוקולד.

מחיר: 12.5 שקלים ל-100 גרם.

איפה קונים? Tatti דרך השלום 53 גבעתיים, Tatti Loft אברהם גירון 3 א.ת. יהוד, Tatti Bakery דרך השלום 53, גבעתיים ; אברהם גירון 3, א.ת. יהוד. טלפון 03-5392500.

ברמן. צילום: אסף אמברם

ברמן

חם מהתנור: אוזני המן מבצק פריך במילוי קרם שוקולד בלגי, תמרים ישראליים, חלבה ירושלמית, פרג קלאסי ופיסטוק. אוזני המן מלוחות במילוי פטריות או בטטה, אוזני המן מבצק שמרים במילוי פרג קלאסי או שוקולד, אוזני המן מבצק שמרים ללא סוכר במילוי פרג קלאסי ואוזני המן מבצק פריך ללא סוכר במילוי פרג קלאסי או אגוזים.

טעמנו: אוזני ההמן של ברמן עשויות מבצק פריך ומתוק, עם טעם מוכר ובסיסי. וזה מה שמלהיב את הילדים תמיד. זה ואבקת הסוכר שמלמעלה.

הבחירה שלנו: אוזני ההמן הקלאסיות עם הפרג נטרפו ראשונות.

מחיר: 8.5 שקלים ל-100 גרם.

איפה קונים? גבעת שאול- בית הדפוס 26, ירושלים. מחנה יהודה- אגריפס 42, ירושלים.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה