"יש לי סרטן"- מקום שלישי בתחרות סרטים

$(function(){setImageBanner('ead00a7d-da20-4dd4-bb77-e2a929ace657','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי מגמת התקשורת של תיכון "אורט" על-שם רבין בגן יבנה, זכו במקום שלישי בתחרות סרטים ארצית, בה הציגו את הסרט "יש לי סרטן", שהופק לצורך פרויקט הכמר שלהם, במסגרתו ליוו נערה שמתמודדת עם המחלה הקשה.

הסרט "יש לי סרטן" שהפיקו בוגרי מגמת התקשורת של תיכון "אורט" על-שם יצחק רבין בגן יבנה, במסגרת פרוייקט הגמר לכיתות י"ב אשתקד, דורג במקום השלישי בתחרות "מיטב היצירה הצעירה הארצית". 

הסרט הועמד לזכייה, לאחר שדורג במקום הראשון בשלב התחרות המחוזית. בטקס מכובד שנערך בבאר שבע ביום חמישי האחרון, הוענק הפרס ליוצרי הסרט: ליאור ניסן, ניבה בן חנן ואליאב זינגר.

הסרט מתאר את סיפורה של שירה בן סימון, תלמידה שהתגלתה אצלה מחלת הסרטן. יוצרי הסרט מלווים את שירה בתהליך ההתמודדות עם המחלה ובנסיונותיה הנחרצים להדוף אותה. בעיצומו של הסרט מגלה שירה, כי אחת מחברותיה נפטרה בעקבות המחלה הקשה, דבר שהגביר את חששותיה מסוף טראגי דומה. 

על תלמידי המגמה מנצח המורה עמירם רומם, שמצליח להוציא את המיטב מתלמידיו, עם הרבה אהבה ואנושיות. לצידו רכזת המגמה קיוית-רבקה דגורקר, יחד הם מובילים את המגמה שנה אחר שנה להצלחה.​​​

זכיה זו מצטרפת לשורה של זכיות המגמה, ביניהן הסרט: "קרוהני ואני" שזכה בשנה שעברה במקום השני בתחרות הארצית ובפסטיבל ואן ליר. 

 

קישור לסרט "יש לי סרטן" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה