צעד ראשון בקהילה – בעוד שבוע זה קורה

$(function(){setImageBanner('9646a4c9-de54-486f-8359-52614c37efdc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תארו לכם קהילה שמקבלת את החברים החדשים שלה, התינוקות שנולדו בישוב בשנה האחרונה, בחיבוק גדול ואוהב. באותה נשימה תארו עשרות עגלות נכנסות לתוך המתנ"ס כשבתוכן פעוטות ומאחוריהן הורים וסבים נרגשים. מגיעים לבוקר של כיף ופינוק רק עבורם. ב-3 במרץ השנה זה יקרה בגן יבנה בפעם השביעית.

 

 

"צעד ראשון בקהילה" – הוא יוזמה של מתנדבי תכנית זיקה (זהות יהודית ישראלית קהילתית בגן יבנה), בשיתוף עם המועצה המקומית גן יבנה והמחלקה לגיל הרך במתנ"ס גן יבנה, לקליטה חגיגית של התינוקות החדשים אל תוך חיק הקהילה.

היוזמה התבקשה לנוכח העובדה שגן יבנה מאופיינת בחתך אוכלוסייה צעיר במיוחד. למעשה,  70 אחוזים מתושבי הישוב לא עברו את גיל 40. על כן אך טבעי שבגן יבנה יבקשו למצוא דרך לציין יחד את הולדתם של התינוקות הרבים מדי שנה. 

שני הירש, אמא טריה שהשתתפה בשנה שעברה עם בנה הבכור ותגיע השנה עם בתה השניה: "בשנה שעברה הגעתי עם בכורי אוח. התרגשתי מקבלת הפנים החמה. זכינו לצילום מקצועי, קיבלנו שי נחמד ואפילו התפנקנו בארוחת בוקר בריאותית. אוח זכה לברכת כוהנים, ולראשונה שמע שופר. השתתפתי בסדנה על התפתחות וזכינו להכיר את המדריכה ענת שליוותה אותנו גם בהמשך. השנה כבר נגיע עם תאיה, אחותו החדשה של אוח. אני ממליצה לכל אמא טריה להגיע ולהנות מחוויה מיוחדת מעצימה ומלמדת".

 

אולגה קגן, תושבת גן יבנה מזה 15 שנה: "כל ארבעת ילדיי נולדו בגן יבנה.  הטקס התהווה אחרי  ששלושה מילדיי כבר עשו צעד ראשון, שני ואף שלישי. הצטרפתי לראשונה עם בתי הקטנה לפני שנתיים. לפני שנה כבר השתתפתי מצידו השני של המתרס כשהעברתי סדנת צילום תינוקות חוויתית. עבור משפחות חדשות וזוגות צעירים, זאת הזדמנות נהדרת להכיר את הקהילה, להתחבר למעגלים שונים ולקבל כלים לגידול ילדיהם. לתושבים הוותיקים זו הזדמנות מצוינת לפגוש חברים, "רק בשמחות" כמו שאומרים, להתעדכן, להכיר פנים חדשות. מהסיבות הללו, אירוע "צעד ראשון בקהילה" תפס והולך והופך לאירוע מסורת פרי יוזמה קהילתית מקומית ".

 

האירוע החגיגי יתקיים בשותפות עם המועצה המקומית גן יבנה, מתנ"ס גן יבנה ובחסות שירותי בריאות כללית, ביום שישי הבא, 3.3 בשעה 8:30 במתנ"ס. ההורים הטריים מוזמנים ליהנות מארוחת בוקר מפנקת, שלל סדנאות מעניינות לבחירתם וגולת הכותרת – טקס קבלת התינוקות החדשים לקהילה וברכת כהנים.


 

דרור אהרון, ראש המועצה המקומית גן יבנה:  "בעידן בו חלק נכבד מהתקשורת בין אנשים הוא מנוכר ווירטואלי, חשוב לנו לחזק עוד יותר את הפן האנושי והתומך. הטקס החגיגי לכבוד התינוקות החדשים, הוא הדרך בה בחרנו לומר למשפחות שהן חלק מאיתנו ושאנחנו כאן בשבילן. גן יבנה היא קהילה אחת למען הילדים והיישוב, ואני אדאג להמשיך ולתחזק קשר זה". 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה