הפועל גן יבנה בפלייאוף התחתון

$(function(){setImageBanner('0ecf1ea4-edf6-4e18-ab43-a5d51112cdfd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

קבוצת הנוער של הפועל גן יבנה המשחקת בליגת העל הפסידה במוצאי שבת לראשון לציון, מה שהוריד אותה למאבקי הפלייאוף התחתון. עומרי פולברש קרע את הרצועה הצולבת ויעדר עד סוף העונה מהמשחקים.

במוצאי שבת נקבע כי קבוצת הנוער של הפועל גן יבנה תשחק בפלייאוף התחתון של ליגת העל. שחקניו של המאמן יצחק אפטקר נתנו מלחמה מול שחקני ראשון לציון ונכנעו בדקת הסיום עם התוצאה 82-78.

"השחקנים נלחמו כמו אריות. הם נתנו פייט טוב אבל לא השכלנו לנצח. יש לנו פציעות רבות, אנו נשחק בלי עומרי פולברש שקרע את הצולבת אך אני מאמין שנישאר בליגת העל", אמר אפטקר.

פולברש בן ה-18, שהפך בעונה שעברה לרכז הפועל גן יבנה התחיל את העונה בכושר טוב ואלו היו אמורים להיות הרגעים שיבשרו על פריצת הדרך שלו, אבל הפציעה, בה קרע את הרצועה הצולבת ברגלו, סיימה עבורו את העונה.

"המצב מאוד מתסכל אותי", אמר השבוע פולברש שאת דרכו בעולם הכדורסל החל כבר כשהיה בן ארבע.

פולברש: "התאמנתי עם החברים וכך עברו השנים עד שהגעתי לקבוצת הנוער. למרות הגובה שלי הייתי הברומטר של הקבוצה. קפצו עלי ברגע שעליתי לסל, נפלתי על הברך וקרעתי את הרצועה הצולבת".

איך אתה מרגיש היום?

"יש לא מעט כאבים. עברתי ניתוח ותקופת ההחלמה שלי עומדת על כ-10 חודשים. אני נעזר בקביים ומגיע רק למשחקי הבית, שם אני מרגיש את התחושה של המשחק. אני בטוח שהם יישארו בסופו של דבר בליגת העל. בכל משחק שאני מגיע, אני חש שיכולתי לעזור להם יותר אם הייתי בריא. אני מקווה לחזור מהפציעה בעונה הבאה ולעשות את זה בגדול".

 

קרדיט: אבי דניאל

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה