ערן זהבי הגיע לביקור אצל המקובל רוני הכהן

$(function(){setImageBanner('86b6a409-5c8e-4c6b-9dcb-e57cdc42215c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ערן זהבי, כוכב הכדורגל שכבש את סין,הגיע ביום רביעי בלילה למקובל הרב רוני הכהן מגן יבנה וסיפר על אורח החיים שלו בסין.

שחקן הכדורגל הבינלאומי וכוכב נבחרת ישראל,ערן זהבי מתחזק בסין ומספר שלמרות הריחוק שלו מהארץ הוא משתדל לקיים מצוות: "מניח תפילין, טובל במקווה ומשתדל לא לשחק בשבת"
 
לזהבי יש בסין קהילה חמה ובית כנסת שאליו הוא הולך להתפלל בשבתות. הוא מניח תפילין, הולך לטבול במקווה ואומר שהוא משתדל לא לשחק בשבת, מה שמסתדר לו היטב כי בסין משחקים ביום ראשון.

הפגישה השבוע היא הפגישה השנייה בין השניים, שהקשר ביניהם נוצר דרך חסיד של הרב שנמצא בקשרי ידידות עם זהבי.

הרב המקובל רוני הכהן, שחזה כבר לפני עשרה חודשים את ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, מנבא כעת לזהבי הצלחה שתהיה אפילו יותר גדולה.

בראיון שנתן הכהן לעיתון יומי הוא מברך את קפטן נבחרת ישראל : "בעזרת השם הוא רק יצליח, יעלה מעלה ויהיה עוד יותר גדול ממה שהוא היום,ו הוסיף כי "יהיו עוד קבוצות שינסו לרכוש אותו." לדברי הרב, "זהבי הוא אדם עניו, לא מתנשא, יש לו דעת תורה אמיתית והוא מתייעץ ושואל על כל דבר ועניין."

כאמור, כמה חודשים לפני הבחירות בארה"ב פורסם באתר זה כי הרב הכהן הבטיח לטראמפ שייבחר לנשיא כנגד כל הסיכויים, ואף סיפר שראה את דמותו של טראמפ בחלום לפני שידע מיהו.

לדברי המקובל: "זה לא היה הימור, זו היתה הסתכלות מיוחדת על הדברים"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה