נובמבר מאתגר ומדליק בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('9e577666-5dc1-41b0-9c51-58dd7696a43d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26400,'Image','');})

נובמבר בגן יבנה צפוי להיות חודש עמוס בפעילויות ספורט שונות ומגוונות, ביוזמת מחלקת הספורט במועצת גן יבנה בשיתוף המתנ"ס.

האירוע הפותח בסדרת אירועי מחלקת הספורט התקיים ביום שני בבוקר, בתחומי ביה"ס הממלכתי-דתי "סיני": יום ספורט אתגרי לכלל תלמידי בית הספר, משכבה א' עד ו'.

זו שנה שנייה בה מנהלת מחלקת הספורט, מיכל שלומי, מארגנת ימי ספורט שתוכנם נבחר והם מופעלים בשיתוף הנהלות בתי הספר, כחלק מתכנית לקידום פעילות גופנית ואורח חיים בריא בישוב.

גודל המרחבים הציבוריים בבית הספר וקיומם של עצי צל בוגרים, איפשר לקיים בגובה חלק נכבד מההפעלות, ביניהן גשר חבלים, מנוף שהעלה "מטפסים" לרום העצים בזכות תרגילי משיכה קבוצתיים בחבל, קיר טיפוס ואומגות בנג'י.
לאלו התווספו רכיבת מסלולים באופני שטח, סקי קבוצתי, תחרויות קפיצה בשקים ועוד.

"למעשה, באמצעות כל ההפעלות העברנו מסר נוסף לתלמידים, מעבר לחשיבות השמירה על כושר גופני. הדגשנו כמה חשוב לשמור על כללי בטיחות ולהשתמש באמצעי הגנה שונים, כמו קסדות, רתמות, חגורות ביטחון ועוד. יצרנו הקבלה בין האמצעים השונים לבין חיי היום יום של הילדים, בזמן רכיבה על אופניים, נסיעה ברכב ההורים ועוד", מסבירה מיכל שלומי.

"כדי להצליח במשימות, התלמידים נדרשו לעבוד בצוותים, בצורה מתואמת ביניהם. גם זה ערך שחשוב להטמיע בהם כבר בגיל צעיר", מסכמת מיכל שלומי.

ראש המועצה דרור אהרון, הפתיע את תלמידי ביה"ס הממ"ד סיני. דרור בחר להשתתף באופן פעיל בהפגנת כישורי רכיבה על אופני שטח, תוך שהוא מקפיד לחבוש קסדה ולציין באוזני התלמידים: "לא משנה איזו קסדה חובשים, העיקר הוא להגן על הראש מנפילות".

***

במהלך נובמבר מתוכננים ימי ספורט אתגריים גם בבתי הספר היסודיים "אילן רמון" ו"מכבים".
ב-11 בחודש ישתתפו כל בתי הספר בישוב באירועי יום ההליכה הבינלאומי. ב-23 בנובמבר ישתתפו תלמידי שכבות י-יא בפעילות כדורסל על כסאות גלגלים, במסגרת יום בטיחות בדרכים.

את רצף האירועים הספורטיביים של חודש נובמבר יחתום כנס בריאות וספורט לגיל השלישי, במסגרת אירועי חודש הקשיש שמקיים מתנ"ס גן יבנה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה