ליגת מאמאנט - פותחים עונה

$(function(){setImageBanner('6fc5718d-a585-45ef-ac35-fdb121063fe3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

רק בחמישי האחרון צויינה חגיגית פתיחת העונה של מאמאנט בגן יבנה, וכבר ביום שישי זוכה אחת הקבוצות בטורניר כדורשת ארצי.

ביום חמישי האחרון קיים מדור הספורט של המועצה המקומית גן יבנה אירוע חגיגי לפתיחת שנת הפעילות הרביעית של ליגת מאמאנט בישוב.

כיאה לפעילות ש"כרטיס הכניסה" שלה היא הורות, אורגן אירוע משותף לכלל הילדים והאמהות החברות בקבוצות הכדורשת של בתיה"ס השונים בגן יבנה, שכלל הפעלות ספורטיביות שונות, משחקים היתוליים מונחים, מתנפחים וכיבוד קל לילדים, בסימן ספורט ופעילות גופנית.

האירוע התקיים במעמד ראש המועצה דרור אהרון, חבר המועצה הממונה על תחום הספורט והנוער אילן רביבו, חברת המועצה הממונה על תחום העסקים רוחמה עזר, מנהלת מתנ"ס גן יבנה אורית גוטמן, מנהלת מדור הספורט מיכל שלומי ויושבת ראש מאמאנט גן יבנה הנכנסת אביטל בן שבת.

ראש המועצה בירך את הקבוצות על זכיות שוטפות ורצופות באליפויות וטורנירים שונים בארץ, ויכולת לגבור תוך זמן קצר כל כך על קבוצות שוותיקות מהן פי כמה וכמה.

באותו מעמד עדכנו השחקניות שלמחרת, ביום שישי, ישתתפו בטורניר ארצי נוסף - "גם אני מודעת", שמתקיים במטרה להעלות מודעות לסרטן השד, באצטדיון האתלטיקה הקלה בראשון לציון.

הטורניר שהתקיים ביוזמת "מאמאנט ישראל" בא לציין מודעות לבדיקה מוקדמת של סרטן השד בצורת תחרות שמשלבת ספורט ופעילות חברתית.

בטורניר השתתפו מעל 1000 משתתפות הנמנות על 80 קבוצות מכל רחבי הארץ. מגן יבנה השתתפו בטורניר 6 קבוצות שונות, בהן קבוצת "מאמאנור" שמונה אמהות של ביה"ס היסודי "אהוד מנור", אשר בסיכום התחרות דורגה במקום הראשון.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה