"הטובים" לחיל האוויר

$(function(){setImageBanner('8d8c5709-ac92-4253-817c-87fe0213f87c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

31 תלמידי תיכון "אורט ע"ש נעמי שמר" בגן יבנה הושבעו למסלול שוחרות חיל אוויר, בטקס רשמי שהתקיים ביום חמישי שעבר.

הטקס התקיים בנוכחות ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון, מנהל מחלקת החינוך רחמים שרים, מנהל האיזור מטעם רשת אורט מאהר נאסראלדין, מפקד בח"א 21 אלוף משנה רונן פוליגן, קצינים ואנשי סגל של חיל האוויר.

בדברי ברכה שנשא אלוף משנה פוליגן אמר, שלמסלול נבחרים האיכותיים שבתלמידים. לימודיהם מקנים להם ידע מקצועי לצד ערכי נתינה ותרומה למדינה. בסיום המסלול בתיכון הם מכוונים להשתלב בתפקידי איכות בחיל האוויר.

ראש המועצה דרור אהרון הדגיש את החשיבות שהמועצה רואה בהסללת הנוער האיכותי לתפקידים משמעותיים בצבא, שאף ישפיעו על עתידם כאזרחים. "למוסד השוחרות אין ספור יתרונות, בהם שייכות לארגון מקצועי כמו חיל האוויר, שידוע באיכויותיו הבלתי מתפשרות". עוד הרחיב ראש המועצה וציין שמהתלמידים שבחרו במסלול זה יידרשו רצינות והתמדה, תוך השקעת מאמצים לא פשוטים. עם זאת, העובדה שבסיומם הם בעלי מיומנויות טכנולוגיות ויוצאים לעולם עם תעודת בגרות ברמה מוגברת, מבטיחה את עתידם.

מנהלת ביה"ס, פנינה גלס פירטה באוזני ההורים אודות תכנית הלימודים לקראת תעודת בגרות איכותית במסלול מכטרוניקה בהתמחות רובוטיקה. "פתיחת המסלול מהווה נדבך נוסף בפעילויות ביה"ס, ששמות דגש על חינוך למצוינות ועל ערכי נתינה ושייכות למדינה".

מנהל האזור מטעם רשת אורט, מאהר נאסראלדין בירך על השותפות החדשה עם החיל וציין את השקעת ביה"ס בטיפוח המצוינות הערכית והאקדמית.

נציגת ההורים, גב' אוזן איחלה לשוחרים שיידעו להתמודד עם האתגרים שמציב בפניהם המסלול החדש .

בסיום הטקס נשבעו השוחרים שבועת אמונים למכללה הטכנולוגית של חיל האוויר.
הורים שנכחו בטקס סיפרו על ההתרגשות הרבה במהלכו ועל תחושת הגאווה והסיפוק עם פתיחתו של המסלול בבית הספר, שפותח אפיקים חדשים לבני הנוער שלהם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה