מוקירים תודה למנקות ביה"ס

$(function(){setImageBanner('c48af21d-1e41-4af8-9d9b-61f73626b7b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מחווה מרגשת בביה"ס בן גוריון ביום הניקיון הבינלאומי

ביום חמישי האחרון צוין יום הניקיון הבינלאומי. כחלק מתהליך חינוכי שנועד להטמיע בתלמידים מודעות סביבתית ואחריות.

בד"כ מקובל לקיים ימי ניקיון במרחבים ציבוריים פתוחים – חופי ים, חורשות ויערות, רחובות ערים וכו', אלא שבבית הספר היסודי בן גוריון שבגן יבנה, החליטו שהיום יכלול מחווה מיוחדת והפתעה לעובדות הניקיון המסורות סמדר, חלימה, חיה, יפה, וסלמה.

היום נפתח ביציאת התלמידים והצוות החינוכי למבצע ניקיון של כל הכיתות ומרחבי הלימוד, במקום המנקות.

כל שכבה אספה מהתלמידים צרור ברכות כתובות והעניקה למנקות שי צנוע כהוקרה ותודה על העבודה הקשה והחשובה.

עדי גמליאל מחנכת כיתה ו2' אשר יזמה את המחווה מספרת: "היה לי חשוב מאוד שהילדים יבינו כמה קשה עבודת המנקות. דרך העבודה עצמה ילמדו להוקיר תודה ולא יתייחסו לעובדות ולמטלותיהן כאל דבר מובן מאליו. אין מלים לתאר את הרצון והשמחה בהם התגייסו הילדים".

"המורה עדי שאלה אותנו למי יש סבתא? כולנו הרמנו ידיים, עדי ביקשה מאיתנו לעצום עיניים ולדמיין את סבתא שלנו מגיעה לכיתה בסוף כל יום, מרימה כסאות, מתכופפת, מרימה ניירות ושקיות שהושלכו על הרצפה וכד'" מספרות נעה גלרון והדר אלפיה מכיתה ו2.

"התחושות היו לא פשוטות. זה גרם לנו להבין עד כמה קשה עבודת המנקות בסוף היום. אחרי ה"תרגיל" התגבר בנו פי כמה הרצון להוקיר את יפה העובדת במתחם השכבה בו אנו לומדים".

המחווה הצליחה לסחוף את התלמידים ולרגש במיוחד את עובדות הניקיון. הוותיקות שבהן ציינו כי מעולם לא הודו להן באופן שכזה, ואילו בתלמידים ניכר שמעתה יעריכו פי כמה את עבודת המנקות. "מאותו יום אנחנו מקפידים להרים כסאות ולהשאיר את הכיתות נקיות יותר אחרינו. אנחנו לא מהססים להציע לעובדות עזרה ושמים לב כמה הן מתרגשות כשאנחנו מברכים אותן".

יוזמת המהלך עדי גמליאל מסכמת: "ערך הנתינה, הכבוד לזולת והוקרת התודה הינם ערכים חשובים, אותם אנו מנחילים בבית ספרינו. מילה טובה, חיוך וברכת שלום ממלאים את הלב בשמחה ומגבירים את תחושת השייכות. היה מרגש לראות את שיתוף הפעולה של התלמידים ורצונם להוקיר ולהעריך עבודה שנעשית למעשה למענם, כדי שסביבת הלמידה שלהם תהיה נעימה יותר".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה